הנשיא ורעייתו ניחמו את משפחת הנרצח – וזו ההזמנה שקיבל היתום

נשיא המדינה ורעייתו מיכל קיימו היום ביקור תנחומים בבתי משפחות הנרצחים בחדרה ובבני ברק • ומה ביקש ח״כ משה ארבל, שהתלווה אל הנשיא בבית משפחתו של ר' יעקב ישראל שלום הי"ד?
אריה ריבקינד
כ"ח אדר ב' התשפ"ב / 31.03.2022 20:02

נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל ערכו היום (חמישי) בבני ברק ביקור תנחומים בבית משפחתו של ר’ יעקב ישראל שלום הי”ד, שנרצח בפיגוע הרצחני בשכונת פרדס כץ ביום שלישי.

אל הנשיא התלווה ח״כ משה ארבל.

בביקור ביקש ארבל מנשיא המדינה לארח בבית הנשיא את הבן ומשפחת שלום למעמד סיום מסכת.

הנשיא נעתר לבקשתו והזמין את הבן והמשפחה להתארח בבית הנשיא בירושלים ל’סיום’.

מלבד בית משפחת שלום, במהלך היום הגיע הנשיא לביקורי תנחומים גם בבתי המשפחות של לוחמת מג”ב סמ”ש שיראל שרה עזיזה אבוקרט הי”ד, לוחם מג”ב סמ”ש יזן פלאח ז”ל, הרב אבישי דוד יחזקאל הי”ד, ובהמשך הערב יבקר גם אצל בני משפחתו של רס”מ אמיר חורי ז”ל.

בתחילת השבוע קיים נשיא המדינה ביקורי תנחומים גם אצל משפחות הנרצחים בפיגוע בבאר שבע: דוריס יחבס, מנחם מנוחין יחזקאל, לורה יצחק, והרב משה קרביצקי הי”ד.

אפרת שלום, אלמנתו של יעקב ישראל הי”ד אמרה הערב לבצלאל קאהן ב’מהדורה המרכזית’ של קול חי: “מי היה מאמין שהפיגועים יגיעו לתוך בני ברק, עיר שיש בה הגנה. היה איש חסד, שמח, אף פעם לא כעס ולא הרים את הקול. כנראה שהוא סיים את התיקון שלו.

“היה לילדים קשר מאוד חזק איתו, היה אבא לא רגיל. נשאר לנו לנסות למלא את החלל שהוא השאיר. המסר שלו תמיד היה להישאר מאוחדים. הוא היה דן את כולם לכף זכות. לא פשוט להישאר חזקים בשביל הילדים”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות