הצביעות נחשפת: עיריית אום אל פחם ניחמה את משפחות המחבלים

בחשבון הפייסבוק הרשמי של עיריית אום אל פחם פרסם ראש העיר תנחומים למשפחות שני המחבלים הנתעבים שביצעו את פיגוע הירי בחדרה • לאחר מספר דקות נמחק • הפוסט סמוטריץ: "רק עיוורים הולכים שולל אחרי גינויים שיקריים וצבועים"
חיים טוויל
כ"ח אדר ב' התשפ"ב / 31.03.2022 17:12

סמיר סובחי מחאמיד, ראש העיר אום אל פחם, פרסם היום (חמישי), בחשבון הפייסבוק הרשמי של העירייה, פוסט ניחומים למשפחות המחבלים בני עירו שביצעו את הפיגוע הרצחני בעיר חדרה ביום ראשון, בו נרצחו שני שוטרי מג”ב שיראל אבוקרט  הי”ד ויזן פלאח.

דברי הניחומים למשפחות המחבלים נכתבו בשמו של ראש העיר, ובשם כל עובדי העירייה ותושבי העיר.

“בשמי ובשם חברי ועובדי עיריית אום אל-פחם ואנשי העיר, אנו שולחים את תנחומינו הכנים ותנחומינו מכל הלב לאחינו במשפחת בשיר, על פטירתם של המנוחים: איימן אחמד בשיר אגבאריה ואיברהים חסן בשיר אגבאריה”, נכתב בדף הפייסבוק של העירייה.

“יהי רצון שאלוהים ירחם עליהם ויסלח להם ויעורר במשפחותיהם סבלנות ונחמה. אנו שייכים לאללה ואליו נחזור”.

בהוראת שרת הפנים, מנכ״ל משרד הפנים התקשר אל ראש עיריית אום אל פאחם וביקש ממנו להסיר את הפוסט. “לא יעלה על הדעת, שעירייה במדינת ישראל תנחם משפחות של מחבלים”, נמסר מהמשרד.

הפוסט נמחק כעבור זמן קצר.

עיריית אום אל-פחם מסרה כי הפוסט ובו הודעת התנחומים למשפחות המחבלים מהפיגוע בחדרה הוסר, וציינה כי מדובר בטעות.

“חשבנו שזה נכון להוציא הודעת תנחומים כמו לכל האנשים הנפטרים בעיר, אולם ראש העיר הורה למחוק את ההודעה”, נמסר בהודעת העירייה.

יו”ר הציונות הדתית, ח”כ בצלאל סמוטריץ’, הגיב לפוסט: “רק עיוורים הולכים שולל אחרי גינויים שיקריים וצבועים של ראש עיריית אום אל פחם, כמו גם של חבריו להנהגת ערביי ישראל והתנועה האיסלמית. הגיע הזמן להתפקח ולהבין שהכל שקר. מדובר באויבים תומכי ומעודדי טרור וכך צריך להתייחס אליהם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות