בשירות האויב: משרד החוץ מצייץ את מסריו המרושעים של אבו מאזן

בחשבון הטוויטר של משרד החוץ בערבית צוטטה מתקפה של אבו מאזן נגד 'המתנחלים' • ח"כ אורית סטרוק: "משרד החוץ של מדינת ישראל נותן במה לארכי-טרוריסט" • בצלמו: "מזעזע שמשרד החוץ מהדהד את המסרים של מכחיש השואה"
חרדים 10
כ"ח אדר ב' התשפ"ב / 31.03.2022 16:31

חשבון הטוויטר של משרד החוץ בערבית, שהבליט בימים האחרונים את הגינויים במגזר הערבי לגל פיגועי הטרור הרצחניים, פרסם ציוץ שאימץ את הנרטיב הפלסטיני.

בציוץ נכתב: “הנשיא הפלסטיני אבו מאזן הביע גינוי על הרג אזרחים ישראלים בפיגוע בתל אביב, ואמר כי ‘הרג של אזרחים פלסטינים וישראלים רק מוביל להידרדרות נוספת של המצב, שאחראים לה מתנחלים ואחרים'”.

לא ברור מדוע צוין בציוץ ‘תל אביב’ ולא בני ברק, בה התרחש הפיגוע.

בעקבות פניית ערוץ 7 למשרד החוץ – הציוץ הוסר. במשרד אמרו בתגובה: “נעשתה טעות בשיקול הדעת. הציוץ הוסר”.

ח”כ אורית סטרוק שהבחינה בציוץ הגיבה בזעם: “ממשלת בנט-לפיד בשירות האויב. משרד החוץ של מדינת ישראל נותן במה לארכי-טרוריסט אבו מאזן, המנוול שחוקק את חוק משכורות המחבלים, וחותם על תלושי המשכורת שלהם בכל חודש”.

שי גליק מנכ”ל בצלמו מסר לחרדים 10: “מזעזע שמשרד החוץ מהדהד את המסרים של מכחיש השואה שמאשים את המתנחלים באלימות. אבו מאזן מעודד מממן ותומך בטרור וודאי וודאי שהמתנחלים לא אשמים בפיגועים שבכלל היו בבני ברק ,חדרה ובאר שבע. אני דורש משר החוץ להסיר מיידית את הציוץ הדוחה ולהילחם במכחישי שואה. לא ההיפך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות