בתוך אוטובוס: חרדי נפצע קשה בפיגוע דקירה בצומת נווה דניאל

צעיר חרדי, בן 28, נפצע בפיגוע דקירה באוטובוס בצומת נווה דניאל בגוש עציון - בידי מחבל שעלה כשהוא חמוש במברג • נוסע באוטובוס, זיהה את האירוע, הגיב בירי מאקדחו לעבר המחבל - וחיסל אותו • עדי ראייה: "הנוסע הבין שמדובר במחבל, והגיב במהירות" • הפצוע נותח ב'שערי צדק'
חיים טוויל
כ"ח אדר ב' התשפ"ב / 31.03.2022 10:20

גל טרור בישראל: צעיר חרדי, בן 28 נפצע באורח קשה בפיגוע דקירה שאירע הבוקר (חמישי), סמוך לשעה 9:00,  בתוך אוטובוס בצומת נווה דניאל בגוש עציון.

מפרטים ראשוניים עולה,  כי המחבל עלה על אוטובוס בתחנה הסמוכה ליישוב אלעזר, שלף מברג והתחיל לדקור נוסע באוטובוס – ופצע אותו  קשה.

נוסע חמוש באוטובוס, שזיהה את האירוע הגיב בירי מאקדחו האישי לעבר המחבל וחיסל אותו.

כוחות הצלה העניקו טיפול רפואי לפצוע ופינו אותו לבית החולים ‘שערי צדק’ בירושלים, כשהוא במצב קשה, בהכרה עם פצעי דקירה בפלג גופו העליון.

הפיגוע היה באוטובוס קו 364.

שניים מנוסעי האוטובוס לקו בחרדה.

המחבל הוא נדאל ג’מעה ג’עאפרה, בן ה-34 מהיישוב תרקומיא.

עד ראיה, שנסע באוטובוס, תיאר את השתלשלות האירועים: “עליתי על האוטובוס והתיישבתי במושב האחורי. זיהיתי בחור שעומד עם מברג ודוקר את אחד הנוסעים. שלפתי את האקדח, דרכתי אותו, אך בזמן הזה נוסע חמוש אחר כבר ירה לעבר המחבל ונטרל אותו”.

לדבריו,  “עוד לפני הדקירה, האזרח החמוש שם לב למחבל והצליח להגיע אליו במהירות ולנטרל אותו תוך שניות”.

ד”ר אלון רפאל, רופא מתנדב באיחוד הצלה, מסר: “לדברי עוברי אורח הנפגע נדקר על ידי המחבל בתוך האוטובוס. הענקתי לו סיוע ראשוני ולאחר שמצבו התייצב הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים במצב בינוני”.

משערי צדק נמסר: אל יחידת הטראומה במרכז הרפואי פונה פצוע מפיגוע הדקירה בגוש עציון, במצב קשה, כבן 30 עם פצעי דקירה בפלג גופו העליון עבר הערכה וייצוב ראשוני ביחידת הטראומה והועבר לחדר ניתוח.

שמו לתפילה: עקיבא דוב הלוי בן חנה מלכה

ד״ר אלון שורץ, מנהל יחידת הטראומה מדווח על מצבו של הפצוע הקשה מפיגוע הדקירה בגוש עציון

ח”כ בצאלאל סמוטריץ’ צייץ בחשבון הטוויטר: “פיגוע דקירה בתוך אוטובוס בגוש עציון. עוד עדות למחיר הנורא שאנחנו משלמים על הנאורות המושחתת של מערכת המשפט הישראלית, שכדי להיראות טוב בעיני העולם מחייבת לאפשר להעלות פלשתינים לאוטובוסים הישראליים ביו”ש יחד עם המתיישבים. עד כה זה עלה לנו ‘רק’ בהטרדות מיניות והפחדות, עכשיו גם טרור”.

ח״כ ניר ברקת: “אני מצדיע לאזרח החמוש שחיסל את המחבל בפיגוע באוטובוס בגוש עציון והציל חיי אדם. ישראל תחת מתקפת טרור, ולכן על המדינה להעניק מיד רשיונות נשק ללוחמים המשוחררים ולאפשר לסכל כל פיגוע בכל פינת רחוב בישראל.

“רק כך נוכל לנטרל מחבלים כמה שיותר מהר ולהציל חיים. אני קורא לממשלה לאמץ את הצעת החוק שהגשתי ולאפשר ללוחמים המשוחררים לקבל רשיון נשק כדי להלחם בטרור”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חרדי נפצע?
    31/03/2022 11:00
    חיים
  1. ומה אם הוא סתם יהודי?
    לפעמים נדמה שמי שלא חרדי לא נספר אצלכם וחבל…

  2. ואם היה חילוני הייתם כותבים צעיר חילוני??
    31/03/2022 11:23
    מיכל
  3. מה קשור החרדי?! כולנו אחים. צעיר יהודי נפצע, רק בגלל שהוא יהודי. דייי עם הסלקציה הזאת.