גפני: ‘לפני 11 ימים נפטר הגר”ח זצ”ל ומאז קרו 3 פיגועים, בהם 11 הרוגים’

ח"כ משה גפני בוועידת 'ישראל היום': "מגיע לפה מההלוויה של הקדוש יעקב ישראל שלום הי"ד שקרוי על שם  'הסטייפלר', אביו של מרן זצ"ל שהלך מאיתנו בפתע פתאום לפני 11 ימים" • "בבתי החולים מאושפזים פצועים מהפיגועים הקשים ומה שיש לשר הבריאות להתעסק זה החמץ בפסח"
אריה ריבקינד
כ"ז אדר ב' התשפ"ב / 30.03.2022 16:11

יו”ר יהדות התורה, ח”כ משה גפני, השתתף אחר הצהרים (רביעי)  בוועידת החוסן של ‘ישראל היום’, שנפתחה הבוקר בבנייני האומה בירושלים.

“אני מגיע לפה מההלוויה של הקדוש יעקב ישראל שלום הי”ד שקרוי על שם  ‘הסטייפלר’, אביו של מרן הרב חיים קנייבסקי זצ”ל שהלך מאיתנו בפתע פתאום לפני 11 ימים, ומאז קרו לנו 3 פיגועים קשים, בהם 11 הרוגים. השם ישמור.”

גפני הוסיף: “אלו ימים לא פשוטים לעם ישראל, בבתי החולים מאושפזים פצועים מהפיגועים הקשים ומה שיש לשר הבריאות במדינת ישראל להתעסק זה בנושא החמץ בפסח בבתי החולים, האיש הזה מנותק לגמרי מהמציאות, הוא לא ראוי לתפקיד”.

על ההסתה של הפרשן הכלכלי של ‘הארץ’: “יושב לו נחמיה שטרסלר וכותב מאמר שטנה רווי שקרים והסתה חמורה כנגד הציבור החרדי על הפיגוע הקשה בחדרה. ואני שואל גם את שטרסלר וגם את ניצן הורביץ  – במה אתם יהודים?'”

לשאלת המראיין יהודה שלזינגר האם עדיין מצעים לכם להיכנס לממשלה – ענה ח”כ גפני: זו ממשלה רעה, שלא עושה כלום לטובת אזרחי ישראל, לא בביטחון ולא בכלכלה, במגילת אסתר קראנו ‘עד חצי המלכות’ אז ההצעות שאנחנו מקבלים כל העת וגם בתקופה האחרונה היא ‘שלושת רבעי המלכות’, אבל לא ניכנס לממשלה הזאת, נפיל אותם במהרה”.

כפי שדווח בחרדים 10, אמש התייחס מרן ראש הישיבה הגרי”ג אדלשטיין, בשיחתו השבועית, בכאב לפיגועים והמצב בארץ ישראל – ואמר: “יהודים הרוגים יש, אחד תלמיד חכם הרוג. מה זה?  מה פתאום זה קרה? יכול להיות שרבי חיים נפטר אז חסר זכויות, צדיק אבד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אחד תלמיד חכם..
    30/03/2022 19:41
    בו"ה
  1. מה זה משנה אם יהודי או ת”ח או לא? כל יהודי הוא נשמה אלקית! דם יהודי אינו הפקר ואין הבדל בין דם לדם, בין ת”ח לשאינו כזה. ומסיימים בטוב. בשורות טובות.