שקרן סידרתי? אמש בר-לב הכחיש, היום כבר הודה שאישר את הציוץ

לפי גורם במשרד לביטחון הפנים, השר עמר בר-לב ערך שיחת עידוד לאנשי משרדו ונימק את אישור הציוץ: "פשוט הייתי לא מרוכז ולא שמתי לב למשפט האחרון הבעייתי" • ב'פגוש את העיתונות' אמר: "לא ראיתי ולא אישרתי"
חרדים 10
כ"ה אדר ב' התשפ"ב / 28.03.2022 01:30

השר עמר בר-לב ממשיך להסתבך בשקרים? ביום שישי פיטר השר עמר בר-לב את הדובר האישי שלו נתן דובלין – בעקבות שורת תקריות מביכות, ביניהן ‘ציוץ הקריצה’.

אמש,  בתכנית ‘פגוש את העיתונות’ בקשת 12, בהתייחסו לסערת ‘ציוץ הקריצה’ שבסופה פוטר הדובר האישי שלו, טען השר שלא ראה ולא אישר לפרסום את הציוץ שלו, שהתבדח על הטעות בהלוויית הנרצחת בפיגוע בבאר שבע.

“אני לא ראיתי את הציוץ הזה, אבל זה לא משנה”, אמר בר לב בראיון. “יש לי אחריות מיניסטריאלית לגבי זה, אבל יחד עם זה, יש אחריות מקצועית. זה לא היה על דעתי, זה היה נורא ואיום, ולצערי זה קרה. לא ראיתי ולא אישרתי.

“ביקשתי ממנו להוציא ציוץ מפרגן למשטרת ישראל על המבצע המאוד גדול של איסוף הנשקים, באמת מבצע חסר תקדים, שהיה ראוי שאהדהד אותו, זה מה שביקשתי ממנו. ביקשתי ונסעתי ל’שבעה’ לנחם את משפחת הרב קנייבסקי. לאחר מכן הוא עדכן אותי שיש בלאגן ואמר לי ‘תסתכל על הציוץ’”.

אלא שבחדשות 12 נחשף הערב כי השר בר-לב הודה בשיחה שערך לצוות משרדו: “אישרתי את הציוץ, פשוט הייתי לא מרוכז ולא שמתי לב למשפט האחרון הבעייתי”.

גורם במשרד לביטחון הפנים סיפר לחדשות 12 כי נוסח הציוץ נשלח תחילה לבר-לב על ידי הדובר באמצעות וואטסאפ, והשר הגיב על הטקסט באימוג’י כפול של אגודל כלפי מעלה – כלומר: אישר את הנוסח.

כמה דקות לאחר מכן, פורסם הציוץ שמיד עורר סערה וגרר מאות תגובות נגד השר.

על פי אחד המשתתפים ב’שיחת העידוד’, השר אמר שאכן הוא אישר את הציוץ, אך נימק זאת בטענה שלא היה מרוכז ולא באמת שם לב למשפט האחרון הבעייתי.

בלשכת השר בר-לב מכחישים את הטענה הזו ואומרים: “עמר בר-לב לא פירט בשיחה עם אנשי הלשכה היום את חילופי הדברים בינו לבין הדובר שפוטר”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בלי לב מינוי דפוק של בנט הגנב הבוגד המנוול
    28/03/2022 10:02
    ימח שמם
  1. אמן

  2. עומר בר לב
    28/03/2022 20:22
    דויד.
  3. מה …כולם טיפשים ורק אתה חכם…חחח
    אז אולי נרדמת בשמירה…אבל בדמוקרטיה קוראים
    לזה…רמאות…לא אחראי..לפרסם..פרטים
    לא נכונים שכל הציבור..יודע ושמע…זה זילזול
    בדמוקרטיה…יאאאלללה לבית אבות..פחד…
    שאנשים כמוך מנהלים…את המדינה..לך לישון
    עם ביידן…אולי נתעורר אנחנו מהחלום הרע הזה!

  4. עומר חסר לב.
    28/03/2022 20:26
    דויד.
  5. בלוויה של איש אחד…שהניחו בתוך ארגז חי ונושם
    כל הקהל שעמד בצד שם לב…שהאיש מוציא את
    ראשו מהארון…וצועק לקהל…אני חי, אני חי…
    צעק לו מישהו…מהקהל….מה כולם משקרים
    ורק אתה צודק.