“ראיתי M16, סגרתי הדלת ונסעתי”: נהג אוטובוס מהפיגוע בחדרה שחזר

נהג האוטובוס של חברת קווים שחזר את רגע הפיגוע: "שמעתי את היריות. סגרתי את הדלת ונסעתי מהר משם" • חברת קווים: "הוא פתח בנסיעה ונמלט מהזירה כדי למנוע פגיעה בנוסעי האוטובוס"
חרדים 10
כ"ה אדר ב' התשפ"ב / 27.03.2022 23:42

פיגוע הירי הקשה הערב (ראשון) בחדרה, בו נרצחו שוטר ושוטרת,  בוצע מיד לאחר שנוסעים ירדו מאוטובוס קו 79 של חברת קווים.

הנהג סיפר הערב לניצן שפירא בחדשות 12: “אני לא ראיתי מה באמת היה, אני רק שמעתי. שמעתי את היריות. סגרתי את הדלת ונסעתי מהר משם.

“ראיתי מה קורה מאחוריי דרך המראה, למרות שבמראה קשה לראות כי יש חושך. אני הבנתי שזה פיגוע טרור. ראיתי M16 – אני לא ראיתי מי היה, סגרתי את הדלת ונסעתי משם”.

הנהג הוסיף: “לא חששתי. אני לקחתי אנשים, היו כמה אנשים בתחנה ונסעתי מהר משם. נסעתי משם ישירות לאור עקיבא, בקו שלי. לא עצרתי לפני כן”.

מחברת קווים נמסר: “במהלך נסיעה של קו 79 מחדרה לאור עקיבא נשמעו קולות ירי מחוץ לאוטובוס. הנהג פתח בנסיעה ונמלט מהזירה כדי למנוע פגיעה בנוסעי האוטובוס. אנו משתתפים בצער משפחות הנרצחים ומאחלים החלמה מהירה לפצועים”.

ארגון נהגי האוטובוסים: “אנו שולחים תנחומים למשפחות ההרוגים ומתפללים לרפואת הפצועים. תושיית נהג האוטובוס מנעה מהאירוע להיות קשה הרבה יותר. גם במקרה זה הוכח כי הנהגים הם השכפ”ץ של המדינה”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות של הצילומים. אם ראיתם צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: [email protected]
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות