“דמגוגיה” I עידית סילמן מתחייבת: לא ניתן יד לקידום ‘מתווה הכותל’

שנה אחרי הבחירות: יו"ר הקואליציה מצהירה שהכותל יישאר אורתודוכסי ולא מוכנה להתחייב מראש שתתקיים הרוטציה עם ראש הממשלה החליפי יאיר לפיד
חרדים 10
כ"ד אדר ב' התשפ"ב / 27.03.2022 10:45

יו”ר הקואליציה, ח”כ עידית סילמן, מעריכה שאם הקואליציה תשמור על ערכי הימין ועל האידיאולוגיה שלשמה הוקמה – ממשלת בנט-לפיד תשלים את כהונתה במלואה.

בריאיון לזאב קם אמש  אמרה ח”כ סילמן, בהתייחסה למחלוקות בקואליציה סביב העברת חוק האזרחות: “חברי הקואליציה לא מתפשרים על האמירות שלהם כשמישהו עושה משהו לא נכון ולא מקובל, אבל אנחנו נעשה בסוף מה שנכון למדינת ישראל”.

שנה עברה מאז התקיימו הבחירות לכנסת, ונראה שהזעם של רבים בציבור המצביעים לימינה רק גובר: “אני חושבת שהציבור הרבה פעמים צודק, צריך להקשיב לרחשי הלב שלו.

“בסוף אני באתי לייצג את הציבור הימני. נכון, נתנו כאן הבטחות וגם אמירה מאוד משמעותית שלא להיכנס למערכת בחירות חמישית ולא להצעיד את המדינה לממשלת שמאל-ערבים על מלא. כן ראינו שיש פה אופציה, וכן היא עומדת למבחן יום-יום שעה-שעה”.

באשר למתווה הכותל, אמרה סילמן: “הרבה מתוך העיסוק בזה הוא דמגוגיה אחת גדולה”. לדבריה, המטרה של הממשלה הנוכחית היא לשמור על האופי האורתודוכסי של הכותל המערבי.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ובערת הרע מקרבך
    27/03/2022 12:05
    פיני
  1. חבורת השקרנים והצבעוים בראשות בנט אורבך כהנא וסילמן ונספחיהם מנסים לשחק שוב אסור לתת להם במה בציבור הדתי והחרדי בכלל. אחרי שמחריבים מנסים להתיפיף, שתחברו למפלגה אחת עם אחמד טיבי, שם מקומם

  2. סימן הבטיחה הצחקתם אותנו
    27/03/2022 20:39
    חיה
  3. לא מאמינים לכם יותר.
    אנשי ימינה אתם שמאלה.
    גנבתם קולות.
    הגיע הזמן ללכת הביתה.