ב-3:00 בלילה: שלוש נערות נתקלו ב’מחסום אבנים’ • כך זה נגמר I צפו

שלוש צעירות כבנות 20 היו בדרכן ליישוב מעלה לבונה כאשר נתקלו במחסום אבנים שהקימו פורעים ערבים • הן פרצו את המחסום ואז החלו פורעים להתגודד סביבן • סמוטריץ': "נגמר ברוך השם בנס ובתושיה ואומץ של נוסעות הרכב" • פעיל ימין ביו"ש: "מה שקרה לאחר מכן, לא פחות מהזייה"
חיים טוויל
כ"ב אדר ב' התשפ"ב / 25.03.2022 13:13

הלילה (ליל שישי),  סמוך לשעה שלוש, התקבל ב’מוקד בנימין’ דיווח על מחסום של אבנים גדולות שהציבו פורעים ערבים בדרך ליישוב מעלה לבונה.

שלוש צעירות כבנות 20 היו בדרכן ליישוב, כשהבחינו באבנים.

הן פרצו את המחסום ואז ראו פורעים מתחילים להתגודד סביב מכוניתן.  במהלך המנוסה הן התנגשו ברכב של תושב מעלה לבונה שנקלע גם הוא למקום.

הנהג דיווח ל’מוקד בנימיןק, בעוד הנערות המשיכו בנסיעה לשער היישוב מעלה לבונה.

ח”כ בצלאל סמוטריץ’ הגיב: ”אמצע הלילה, כביש 60 בדרך למעלה לבונה, שלוש נשים צעירות, שני מחבלים ומחסום אבנים על הכביש.

“נגמר ברוך השם בנס ובתושיה ואומץ של נוסעות הרכב. גנץ ימשיך לרדוף את ישיבת חומש, בר לב יתבדח וימשיך להסית על אלימות המתנחלים, אורבך ושקד יגלגלו עיניים, והמתיישבים ימשיכו לחטוף ויתפללו לנס”.

אלישע ירד, מפעילי ארץ ישראל ביו”ש, כתב: “פסיכי מה נהיה מצה”ל. עשרות פורעים ערבים מהכפר סינג’יל הציבו הלילה מחסום של סלעים על הכביש המוביל למעלה לבונה וניסו לתקוף רכבים של יהודים.

“רכב של בחורות יהודיות הגיע למחסום והצליח להימלט בעור שיניו כשהוא גורר את אחד הסלעים.

“מה שקרה לאחר מכן, לא פחות מהזייה – כוח צה”לי שהוזעק למקום, במקום לירות בפורעים או לפחות לפזר אותם באמצעות אלפ”ה, החל להתווכח עם הפורעים כשרבים מהם עדיין אוחזים באלות. ‘תפנו את הכביש, עכשיו!’, ‘תורידו את המקלות’, ‘לכו אחורה’, מה נדפק עם הצבא הזה שמתייחס לנסיון רצח כאל הפגנת נכים חביבה???”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות