“דקר אותי פעמיים, היה לו מבט רע”: הפצועה מהפיגוע משחזרת

הילה אביסרור, אם לשלושה, תעבור מטיפול נמרץ למחלקה רגילה • "קרה לי נס, צר לי על אלה שלא קרה להם נס, אבל לי כן, היה לי נס. קיבלתי את החיים שלי במתנה" • "הוא בא מאחורה, הפתיע אותי, דקר אותי פעמיים. נפלתי, בזמן שהוא עבר לבחורה השנייה אני קמתי ורצתי חזרה לרכב"
חרדים 10
כ"א אדר ב' התשפ"ב / 24.03.2022 17:18

הילה אביסרור, בת 43, אם לשלושה ילדים, שנפצעה בפיגוע בבאר שבע, שיחזרה היום (חמישי) ממיטתה במרכז הרפואי ‘סורוקה’ את הרגעים הקשים.

בשיחה עם ‘כאן חדשות’ היא סיפרה: “נסענו לקניות בבאר שבע. נכנסתי לחנות, הוא בא מאחורה, הפתיע אותי, דקר אותי פעמיים. נפלתי, בזמן שהוא עבר לבחורה השנייה אני קמתי ורצתי חזרה לרכב. הוא הסתכל לי בעיניים ולא דיבר, היה לו מבט של כעס, היה לו מבט רע בעיניים”.

אביסרור הוסיפה: “לא נלחמתי בו בכלל, לא הייתה לי הזדמנות. הוא הפתיע אותי. נפלתי ורצתי לרכב של בעלי בחוץ. כשהגעתי לרכב, ראיתי את המחבל יוצא מהחנות, אמרתי לבעלי שיסע כי פחדתי שיפגע בנו, ואני מדממת תוך כדי. קרה לי נס, צר לי על אלה שלא קרה להם נס, אבל לי כן, היה לי נס. קיבלתי את החיים שלי במתנה”.

צוות המחלקה לכירורגיית לב חזה הפתיע היום את אביסרור: יום הולדתה חל באותו היום הקשה שבו נאבקה במחבל, ומכיוון שלא הספיקה לחגוג, הצוות הרפואי החליט לערוך לה חגיגה קטנה והגיע עם עוגת יום הולדת ובלונים.

ד”ר מנחם מצא, סגן מנהל המחלקה לכירורגיית לב-חזה בסורוקה, אמר: “יש שיפור במצבן של הפצועות. הן מתקדמות היטב ונמצאות במגמת החלמה. אחת מהן עתידה לעבור במהלך היום מהיחידה לטיפול נמרץ לב וחזה למחלקה רגילה ואני מקווה שבקרוב תועבר גם הפצועה הנוספת.

“המטופלות הגיעו לחדר הטראומה במצב קשה כשהן סובלות מפציעה שגרמה לדימום בבית החזה ולדליפת אויר מהריאה. לאחר טיפול וייצוב מצבן הן הועברו למחלקתנו כשהן מתמודדות גם עם פגיעה נפשית על רקע האירוע הטראומטי שחוו.

“הן מקבלות ליווי וטיפול גם בהיבט זה. כולנו תקווה שיהיה שיפור נוסף במצבן והן יוכלו להשתחרר הביתה חזרה למשפחותיהן במהרה”.

אביסרור סיפרה בהתרגשות: “מודה לצוות על הטיפול המדהים. מטפלים בי באופן מסור, עוזרים לי להחלים ואני מקבלת מכולם חיבוק גדול. התרגשתי מאוד מהמחווה ומהרצון לא לוותר ולחגוג לי את יום הולדתי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות