האב השכול מתחנן: לתת לשני קצת לזוז, לנשום, למנוע עוד אסון מירון

החשש מאסון בהלוויה: הרב אביגדור חיות, אביו של ידידיה חיות ז"ל שנהרג ב'אסון מירון' בקריאה נרגשת: "צעד אחד אחורה - זה גם נקרא להשתתף. ניתן לכל אחד את המרווח שלו. בלי דחיפות. לתת לשני קצת לזוז, קצת לנשום. ובע"ה נסיים את מסע ההלוויה בשלום"
חיים טוויל
י"ז אדר ב' התשפ"ב / 20.03.2022 02:23

החשש המרכזי  לקראת ‘הלווית המליון’ של מרן הגר”ח קניבסקי זצ”ל  הוא מפני אסון דחק כשצמד המילים ‘אסון מירון 2′ מרחף בדיונים של מקבלי ההחלטות.

הרב אביגדור חיות, אביו של הנער ידידיה ז”ל, שנהרג ב’אסון מירון’, יצא בקריאה נרגשת להמוני המלווים – שלא לחזור למראות המזעזעים של ההילולא במירון.

“כולם מזועזעים מפטירתו של גדול הדור הרב חיים קנייבסקי. אין לנו דרך להביע ולהכיל את הכאב העצום הזה. כולנו נגיע, נשתתף, ניטול חלק במסע ההלוויה”, אמר.

“אבל בתור אבא של ידידיה זכרו לברכה והרב של מוישה לוי התלמיד שלי זכרונו לברכה, אני מבקש מכם דבר אחד: בואו נקח צעד אחד אחורה. בואו לא נחזור על מחזות מזעזעים שראינו במירון ובמקומות אחרים”.

את קריאתו סיים בתחינה: “צעד אחד אחורה זה גם נקרא להשתתף. ניתן לכל אחד את המרווח שלו, בלי דחיפות, לתת לשני, לזוז, קצת לנשום ובעזרת ה’ נסיים את מסע ההלוויה בשלום ונשמע ונתבשר רק בשורות טובות”.

בפורום משפחות ‘אסון מירון’ קוראים למשטרת ישראל לפעול במקסימום בטיחות: “‏בלי גדרות, בלי מחסומים, בלי מדרגות, ובלי מעברים צרים.

“הכי חשוב שמשטרת ישראל תדאג שיהיה רמקול פורץ”, אומרים בפורום, “הלוואי שהלקחים מאסון מירון ייושמו וכל משתתף יזכה לחזור הביתה בשלום, מיליון איש בהלוויה בשטח קילומטר אחד בלבד זו סכנת נפשות אמיתית”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות