‘אין כמו חב”ד בעולם. תודה, אוהבים אתכם’: הפוסט שפרסם נפתלי בנט

ראש הממשלה שיבח, בפוסט שפרסם ברשתות החברתיות,  את פעילותם של שליחי הרבי מליובאוויטש בעולם ובאוקראינה בפרט • "בכל פעם שיהודים נקלעים למצוקה, ולא משנה איפה זה קורה בעולם, תמצאו שם מלאכי חב"ד שנחלצים לסייע"
אריה ריבקינד
ה' אדר ב' התשפ"ב / 08.03.2022 14:00

ראש הממשלה נפתלי בנט שיבח  היום (שלישי), בפוסט  שפרסם ברשתות החברתיות,  את פעילותם של שליחי הרבי מליובאוויטש בעולם ובאוקראינה בפרט – בצל המלחמה.

סובלים מבעיה רפואית? אולי מגיע לכם לקבל 6,400 ש”ח בכל חודש

“אין כמו חב”ד בעולם”, כתב בנט, “בכל פעם שיהודים נקלעים למצוקה, ולא משנה איפה זה קורה בעולם, תמצאו שם מלאכי חב”ד שנחלצים לסייע.

“שלוחי חב”ד ומשפחותיהם חיים חיים של מסירות נפש, סיוע וקירוב לבבות. בנפאל ובנובוסיבירסק, בקולומביה ובאוקראינה, בכל פינה בעולם – בחום ובקור, בקהילות גדולות אך גם במקומות נידחים, הם נלחמים להתחבר ולעזור לכל יהודיה ויהודי”.

בנט הוסיף: “ההקרבה שלהם עצומה. הילדים לעתים לומדים מהבית (כי אין בית ספר יהודי באזור), השגת אוכל כשר היא משימה קשה, קבלת אורחים בכל ערב שבת, תפילות וארוחות – הכל בשמחה, בדרך כלל עם הומור משובח, ועם לב ענק.

“גם במשבר הנוכחי, שלוחי חב”ד באוקראינה מתמסרים להצלת יהודים וסיוע בהבאתם לארץ. בשם אזרחי ישראל ויהודי העולם – תודה לכם אנשי חב”ד. אוהבים אתכם”.

לפוסט צירף ראש הממשלה תמונה ביחד עם הרב שלמה וילהלם, בקבלת הפנים השבוע בנתב”ג לבית הילדים של חב״ד ז׳טומיר – שהגיעו לארץ.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    .
    08/03/2022 20:39
    שירי
  1. כשהוא יחליט שהוא באמת אוהב יהודים אז ידבר על חבד שמצילים ועוזרים ליהודים…

  2. חבל שהוא שכח
    09/03/2022 11:46
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. את הרב שלמה בקשט שיש לו את הקהילה היהודית הגדולה ביותר באודסה אותה הוא חילץ בגבורה אבל בלי הרבה פירסום ורעש.