טרגדיה: יעקב ז”ל, בן 18 מבני ברק, נהרג בתאונה עם האופנוע בכביש 1

‏הבחור יעקב ורטהיימר ז"ל, בן 18, נהרג בתאונת דרכים בכביש 1, בעת שרכב על אופנוע • בוחני תנועה של המשטרה פתחו בחקירה • איש הצלה: "שכב מחוסר הכרה ועם חבלות קשות בגופו. הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה"
חיים טוויל
ל' אדר א' התשפ"ב / 03.03.2022 20:00

תאונה קטלנית: ‏הבחור יעקב ורטהיימר ז”ל, רוכב אופנוע בן 18 מבני ברק, נהרג הערב (חמישי) בתאונת דרכים עם משאית בכביש 1 סמוך למחלף בן שמן, ליד  הירידה מכביש 1 אל כביש 443.

סובלים מבעיה רפואית? ייתכן שמגיע לכם 6,400 ש”ח בכל חודש

בפעילות זק”א ת”א הוא יובא לקבורה עוד הלילה.

הלוויה תצא בשעה 1:00 אחר חצות מביתו ברחוב רד”ק בעיר התורה והחסידות.

כוחות הצלה שהוזעקו אל הזירה העניקו לאופנוען, שנפצע אנוש,  סיוע ראשוני שלאחריו הוא  פונה לבית החולים במצב קריטי.

למרבה הצער, בבית החולים לא נותר אלא לקבוע את מותו.

אהרון אביטל, חובש באיחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה: “מדובר בתאונה עם מעורבות רכב ואופנוע. ביצעתי בזירה פעולות החייאה על רוכב האופנוע שנפצע אנושות. לאחר מכן הוא פונה לבית החולים במצב קריטי”.

חובשים מד”א, בני יוזף ופניאל בוסקילה, סיפרו: “הגענו למקום התאונה וראינו את רוכב האופנוע שוכב מחוסר הכרה ועם חבלות קשות בגופו. הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה שכללו עיסויים והנשמות, העלינו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי”.

המשטרה פתחה בחקירת נסיבות תאונת הדרכים הקשה, במעורבות רכב משא ואופנוע בכביש 1 סמוך למחלף בן שמן לכיוון מזרח.

“רוכב האופנוע, שזהותו טרם ידועה, פונה על ידי גורמי רפואה במצב קשה לבית החולים שיבא תל השומר”, נמסר בהודעת המשטרה. “בוחני התנועה פתחו בחקירה, תוך איסוף ממצאים מהזירה ואמצעי תיעוד, לבירור נסיבות התאונה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות