קרובי האם שילדיה התלוננו שרצחה תינוקות: ‘עלילה בגלל סכסוך כספי’

אם, תושבת יהודה ושומרון בשנות ה-50 לחייה, נעצרה בעקבות תלונה של שלושה מילדיה כי רצחה שני תינוקות שלה • מקורבי האם טוענים: ילדיה ממציאים סיפורים כדי לאשפז אותה, בשל סכסוך כספי • עורך דינה: "הילדים אמרו לה, 'או שאת מתאשפזת או שנעליל עלייך עלילות'"
חיים טוויל
כ"א אדר א' התשפ"ב / 22.02.2022 01:42

החשד לרצח תינוקות בידי אמם: מעצרה של האם, תושבת יהודה ושומרון כבת 50, החשודה ברצח שני תינוקות שלה לפני כ-30 שנה, הוארך היום (שני) בשבוע.

עומדת ללדת? כל הטיפים שאת רוצה וצריכה – ויש גם מתנות

יוקר המחיה? כך את יכולה לייצר לעצמך עוד הכנסה יציבה ובטוחה

האם נעצרה הבוקר, לאחר שביום ראשון הגישו שלושה מילדיה, בשנות ה-30 לחייהם, תלונה במשטרה, לפיה אמם רצחה את התינוקות באמצעות סם. המתלוננים, שמתגוררים באזור דרום הר חברון, לא מסרו ראיות או מסמכים התומכים בתלונתם.

על פי החשד, האירועים התרחשו בשנת 1989 ובשנת 1995. אחד התינוקות שנפטרו היה בן חודש בלבד, והשני בן כמה חודשים.

שלושה מילדיה של האישה התלוננו וטענו כי חוו שורה של אירועי אלימות והתעללות מצד אימם.

לדברי חוקר המשטרה, האם בחקירתה “לא נתנה הסבר המניח את הדעת”, וכי הם צפויים לפנות לבית חולים שבו טופלו הילדים על מנת לברר את הרקע הרפואי של התינוקות.

לטענת סנגורה של האישה, עו”ד ציון גבאי,  אחד התינוקות מת בעריסה, בעוד התינוק השני מת כשלא הייתה בסביבתו.

הערב דווח ב’כאן חדשות’, כי בסביבת האם  טוענים כי שלושת הילדים שהגישו את התלונה נגד האם, ממציאים סיפורים כדי לאשפז אותה, בשל סכסוך כספי.

סנגורה של האם, עו”ד ציון גבאי, טען בדיון בבית המשפט: “מדובר בעלילת דם לשמה. זה סכסוך משפחתי שהחל כאשר הבת שלה התגרשה לפני כ-7 שנים, והיא האשימה את האמא שלה בגירושין. שני האחים שהצטרפו לתלונה לא היו בחיים בכלל כשהמקרה קרה. זה מעיד על השנאה כלפי האם – אותם הילדים מסוכסכים איתה”.

עו”ד גבאי הוסיף: “הסיפור התחיל במוצאי שבת האחרון, כאשר שני הילדים הזמינו אמבולנס ולקחו אותה בכוח לבית חולים הדסה, וביקשו ממנה להתאשפז. הפסיכיאטר אמר שאין צורך לאשפז אותה וכך גם נאמר להם בבית חולים בגבעת שאול. אז הם באו ואמרו לה, ‘או שאת מתאשפזת או שנעליל עלייך עלילות'”.

הילדים התלוננו: ‘אמא הרגה שני פעוטות שלה לפני כ-30 שנה’

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות