הילדים התלוננו: ‘אמא הרגה שני פעוטות שלה לפני כ-30 שנה’

בעקבות תלונה שהגישו ילדיה של אישה, בשנות ה-50 לחייה, תושבת אחד היישובים ביהודה ושומרון - היא נעצרה • הילדים טוענים: אמא שלנו הביאה למות שני התינוקות • חוקרי המשטרה בודקים את התלונה • מעצרה הוארך בשבעה ימים • סנגורה: "זו עלילת דם, מדובר בסכסוך משפחתי"
חיים טוויל
כ' אדר א' התשפ"ב / 21.02.2022 14:28

אם בשנות ה-50 לחייה, תושבת אחד היישובים ביהודה ושומרון, נעצרה היום (שני) בחשד שפגעה לפני כ-30 שנים בשני פעוטות שלה, ועל פי החשד גרמה למותם.

בואי לגלות: כך תוכלי לחתן את הבנות שלך בכבוד כשייסגר השידוך

המשטרה פתחה בחקירה לאחר שאמש התלוננו ילדיה של האישה – בתה הבכורה, יחד עם שני אחיה.

הילדים, שהתגוררו אז באזור חברון, הגיעו לתחנת המשטרה ואמרו כי המוות של אחיהם הקטנים לא נגרם כתוצאה ממוות בעריסה, אלא אמם היא זו שגרמה למותם של התינוקות.

בחקירתה, מכחישה האם את החשדות החמורים שמועלים נגדה.

מדובר באירועים שהתרחשו בשנת 1989 וב-1995.

חוקרי המשטרה בודקים את מידת מהימנות התלונה, במקביל למאמצים להגיע אל המסמכים שבהם נקבעה סיבת מותם של הפעוטות לפני כ-30 שנה.

הילדים שהגישו את התלונה, כיום בשנות ה-30 לחייהם, היו צעירים מאוד בעת ביצוע העבירות לכאורה.

בדיון שהתקיים בבית משפט השלום בירושלים, הוארך בשבעה ימים מעצרה של האם.

נציג המשטרה אמר בדיון: “מדובר בשני אירועים שקרו בינואר 1989 ובינואר 1995. 2 הקורבנות הינם ילדיה כאשר הם היו ממש תינוקות. בתה הבכורה, ביחד עם 2 אחיה, הגישו את התלונה נגדה”.

עו”ד ציון גבאי, סנגורה של החשודה: “זו עלילת דם, מדובר בסכסוך משפחתי שהחל כאשר הבת שלה התגרשה לפני 7 שנים והאשימה את אימה בגירושין. 2 האחים הנוספים שבאו להתלונן עוד לא נולדו במקרה הזה, וזה מעיד על השנאה התהומית שהיה להם כלפי האם. ילד אחד מת בעריסה אצלה בבית, הילד השני בכלל לא היה אצלה בבית בתקופה שהוא נפטר”.

מחכה ומצפה לבשורות טובות? הערב הזה נועד לך! • טיפים ומתנות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    איפה היה בעלה אז?
    21/02/2022 17:01
    חצקל
  1. אם הוא לא התלונן כנראה שזה סיפור מצוץ מהאצבע