יהדות התורה: לאייש מיד הוועדות! • מאיר פרוש: די להפקיר את הזירה

ממוטטים את החרם: סיעת יהדות התורה החליטה לדרוש מהליכוד שהאופוזיציה תאייש את המקומות השמורים לה בוועדות • מאיר פרוש: "עשינו חישוב מחדש מניתוח של המצב וזה מה שהוחלט"
אריה ריבקינד
כ' אדר א' התשפ"ב / 21.02.2022 20:17

ויכוח בסיעות האופוזיציה: סיעת יהדות התורה דורשת שהאופוזיציה תפסיק את החרם שהוכרז מאז השבעת הממשלה – ותאייש את המקומות שלה בוועדות הכנסת.

נתון דרמטי: יכול להיות שאתה מפסיד מאות אלפי ש”ח ששייכים לך

למעשנים בלבד: ככה תוכלו לחסוך למעלה מ-8.500 שקלים בשנה

בישיבת סיעת יהדות התורה שנערכה היום (שני) נדון המצב הפוליטי והדיונים בכנסת, והוחלט לדרוש מהליכוד שהאופוזיציה תאייש את המקומות השמורים לה בוועדות.

בהודעה רשמית שפרסמה יהדות התורה נאמר: “חברי הסיעה סבורים כי איוש המקומות בכנסת ייתן לסיעות האופוזיציה אפשרות נוספת למאבקים הפוליטיים הדרושים בכל הנושאים, וזאת במיוחד לנוכח המאבק הציבורי בימים אלה נגד יוקר המחיה, עליות המחירים והמצב הכלכלי הפוגע בשכבות החלשות באוכלוסיה”.

בהודעה נאמר עוד: “סיעת יהדות התורה תקיים מאבקים נפרדים כנגד הגזירות בנושאי דת ואמונה – מבלי שהדברים יבואו על חשבון המאבקים בנושאים הנוספים בוועדות הכנסת”.

ח”כ מאיר פרוש אמר הערב על המצב בוועדות הכנסת: ״אי אפשר להפקיר את הזירה, בלי נציגים מהאופוזציה בוועדות. יש חוקים מהותיים כמו חוק הגיוס, חוק הגיור ועוד. עשינו חישוב מחדש מניתוח של המצב והוחלט לאייש את הוועדות בצורה מיידית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות