“רצח”: דרעי השיק סרטון על יוקר המחייה – וכך הגיבה ישראל ביתנו

מפלגת ישראל ביתנו תקפה את יו"ר ש"ס על סרטון שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו, בו אזרחים מותחים ביקורת על שר האוצר בעקבות עליית המחירים: "בפוסט ממומן שהיועץ והנופש דרעי מפיץ בפייסבוק ישנן קריאות מפורשות לרצח" • ומה ענתה ש"ס?
אריה ריבקינד
ג' אדר א' התשפ"ב / 04.02.2022 12:41

סרטון שפרסם יו”ר ש”ס אריה דרעי בחשבון הפייסבוק שלו, בו אזרחים מותחים ביקורת על שר האוצר אביגדור ליברמן בעקבות עליית המחירים – גרר היום (שישי) מתקפה מצד מפלגת ישראל ביתנו.

בואו לשאול את המנכ”ל: מי אמר שהנשים לא מבינות בהשקעות?

לחוץ להספיק סיגריה אחרונה לפני שבת? אלן קאר והשבת רגועה!

בהודעה של המפלגה, בה מוכתר דרעי כ”היועץ והנופש” – לאחר שמונה ליועץ סיעת ש”ס בכנסת – נאמר: “ההסתה הפרועה של היועץ דרעי מובילה לתגובה מיידית של הציבור.

“בפוסט ממומן שהיועץ והנופש דרעי מפיץ בפייסבוק ישנן קריאות מפורשות לרצח שר האוצר. הקמפיין המתוזמר והמתוזמן ממשיך את הקו העקבי שדרעי מצטיין בו – להאשים אחרים ולהסית”.

הם הוסיפו: “נמשיך להיאבק ביוקר המחיה עבור כלל הציבור במדינת ישראל וגם בפלגנות וההסתה מבית היוצר של דרעי”.

בישראל ביתנו הציגו תגובות שפורסמו לפוסט, בהן נאמר: “ליברמן יא נבלה סחורה, צריך להוציא אותך להורג” וגם: “ליברמן בן מוות שונא ישראל אסור לו לחיות”.

בש”ס הגיבו: “ליברמן, אתה שר אוצר מנותק. מנוכר לאלו שאין להם. איש מבוהל. זה לא ‘קמפיין מתוזמר של דרעי’. זו המציאות האיומה של המוני משפחות בישראל שמתקשות להביא אוכל הביתה בגלל האטימות שלך. יבואן ההשמנה יתירה נהפך לאביר איכות הסביבה, הספינים הרדודים שלך לא יעזרו לאזרחי ישראל בסופר. לך הביתה כבר!”.

רוצים גם אתם להצטרף לעשרות מיליוני האנשים שיצאו לחופשי מכלא העשן? לחצו כאן >>>>>>

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות