מחפשים ג’קוזי העונה על כלל נקודות התורפה? הכירו את סופטאב!

למה דווקא סופטאב? תוכלו לשבת במגוון תנוחות, בגלל המראה, יכולת ניידות - ועוד שלל מעלות • הזמינו דרך גודלייף אאוטדורס ושדרגו את הבית עם ג'קוזי חסכוני ושקט
תוכן שיווקי
ב' אדר א' התשפ"ב / 03.02.2022 13:48

מהו סופטאב?

סופטאב הינו ג’קוזי אמריקאי ייחודי, אשר שמו נגזר ממקור תוצרתו: חברת סופטאב.

הג’קוזי, שהוצג לראשונה ב-1986, בעל מאפיינים ייחודים העולים על מאפייני הג’קוזי המסורתי. הוא בנוי משכבות רבות של פולימור, החומר הטוב ביותר לצורך בניית ג’קוזי, וזאת לאור שילובם של מאפיינים מסוימים המתקיימים בו כגון אלסטיות, רכות, חוזק ועוד.

בשונה מג’קוזי מסורתי הכולל בדרך כלל גוף חימום, הסופטאב אינו כולל גוף חימום אלא מנגנון החימום מתבסס על שיטה עולמית העושה שימוש בצינורות דקים המצויים על מנוע המשאבה. בצינורות אלה עוברים המים ומתחממים לאור החום הקיים במשאבה.

למה דווקא סופטאב? תוכלו לשבת במגוון תנוחות

ג’קוזי מסורתי עשוי בדרך כלל מאקריל וכולל אפשרות ישיבה אחת, כך ששימוש בו לאורך זמן, יחד עם אותה תנוחת הישיבה, עלול ליצור אי עניין ואף שעמום בקרב המשמשים.

בהשוואה לכך, בג’קוזי סופטאב תוכלו לגוון את אפשרויות הישיבה שלכם, ולשבת בכל פעם בתנוחה אחרת.

יכולת ניידות

הסופטאב אינו נייח, וניתן למקמו בכל מקום אשר תרצו, בין אם זה במרפסת, בגינה או במקלחת – הסופטאב לרשותכם, הודות למשקלו הנמוך המאפשר זאת. באופן הנ”ל ניתן להשתמש בסופטאב למגוון מטרות: ערב משפחתי במרפסת, מסיבה עם חברים בגינה או אף פינוק עצמי באמבטיה.

בהשוואה אליו, הג’קוזי המסורתי אינו נייד, כך שאם רכשתם אחד כזה תאלצו לבלות איתן במקום אחד בלבד.

התקנתו אינה דורש תחזוקה מיוחדת או הכנת תשתית מורכבת

אם נחזור רגע לג’קוזי המסורתי, הרי שסכום נכבד מההוצאות עליו אינו נגזר מהמכשיר עצמו באופן ישיר, אלא על התקנתו המורכבת. התקנת ג’קוזי מסורתי עולה מינימום 4,000 שקלים ומקסימום 10,000 שקלים. מלבד סכום הכסף הגבוהה אותו נדרש להוציא על עלות ההתקנה, אין לשכוח כי לא ניתן להתקינו ללא הכנת תשתית מראש, תחזוקה באופן קבוע ואפילו היתר בנייה. לעומתו, הסופטאב עושה חיים קלים יותר ומספק תוצאה טובה הרבה יותר.

הסופטאב אינו דורש הכנת תשתית מיוחדת, אלא ניתן להסתפק בשטח ישר עליו יונח המכשיר וכן אפשרות חיבור לחשמל רגיל. כמו כן, תחזוקתו פשוטה להפליא וכוללת:

– אופן מילוי המים פשוט ומתבצע על ידי צינור גינה

-המים בישראל מכילים אבנית רבה, מה שגורם לגופי החימום להתבלות בתדירות גבוהה,  אך בסופטאב אין צורך להחליפם.

-בג’קוזי מסורתי יש לחמם את המים לעיתים קרובות, ואילו לסופטאב יכולת שמירה על חום המים לאורך זמן, דבר החוסך חשמל רב.

-מי הסופטאב מתנקים באופן אוטומטי על ידי שימוש באוזון

בגלל המראה

לסופטאב מראה ייחודי המשדר יוקרה. חיפויו, עשוי דמוי עור וקיים בשלושה צבעים. כמו כן הוא מכיל עשרה סוגי תוכניות תאורה, המתחלפת בצבעים רבים, מכסה הניתן לקיפול ומנעול.

בגלל השם

הסופטאב נולד בארה”ב, ומשם החל להיות משווק למדינות רבות ברחבי העולם. לסופטאב שם עולמי, המבוקש בקרב אזרחי ממדינות שונות ברחבי העולם, אף כאלה הרחוקות זו מזו מאוד.

כיצד ניתן לרכוש סופטאב?

אתם לא צריכים להגיע עד ארץ המקור – ארה”ב, בשביל לזכות לרכוש סופטאב. עם גודלייף אאוטדורס, הסופטאב קרוב ונגיש אליכם יותר מתמיד.

אז למה אתם מחכים? אם אינכם מתפשרים על איכות ומחפשים את הפתרון הטוב, היעיל והחסכוני ביותר- סופטאב הוא פתרון מצוין.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות