“למשה גפני יש 115 ילדים ונכדים”, צעק אחמד טיבי במליאה • צפו

"האם מישהו מכם אמר משפט מטופש כזה?! אתם רציניים?!" - שאל ח"כ אחמד טיבי לאחר שציין ש"יש פרופסור בקואליציה, שאמר שהטיפול ביוקר המחיה זה להביא ילד אחד פחות לעולם"• ומה אמר טיבי שהצחיק את חברי הכנסת החרדים?  • צפו
אריה ריבקינד
ב' אדר א' התשפ"ב / 02.02.2022 22:40

אחר שח”כ אלון טל מ’כחול לבן’ – שניסה לתלות את יוקר המחיה, יוקר הדיור ותחלואי הכלכלה ב’גידול בילודה’ וקרא לצמצם את הילודה, יצא הערב (רביעי) ח”כ אחמד טיבי מהרשימה המשותפת למתקפה נגדו.

בואו לשאול את המנכ”ל: מי אמר שהנשים לא מבינות בהשקעות?

“יש פרופסור בקואליציה, שכחתי את שמו, אה, אלון טל, שאמר שהטיפול והתשובה ליוקר המחיה זה להביא ילד אחד פחות לעולם.

“עכשיו, אני לא בטוח בגרסה הזו, אבל זה מה שאמרו לי בצד הזה. עכשיו, השאלה, האם מישהו מכם אמר משפט מטופש כזה (צועק)? אתם רציניים? עכשיו השר אמר, ציטט, מי שמציל נפש אחת בעולם, ויש פה פרופסור שרוצה למנוע ילודה? למנוע ילודה! ככה מטפלים ביוקר המחיה? אתם לא מתביישים?

“אפשר להוריד מחירים, זה יותר קל. אגב, אני רבותי לא מהווה שום איום דמוגרפי עליכם, יש לי רק שתי בנות, נטלי ויערה, אני אוהב אותן. לגפני יש 115 ילדים ונכדים ולפרוש, לליצמן, ואני, אגב, כאשר יש יהודים רבים אומרים ‘משפחות ברוכות ילדים’ אצל ערבים אומרים ‘משפחות מרובות ילדים’, אה?? הבנתם?”

רוצים גם אתם להצטרף לעשרות מיליוני האנשים שיצאו לחופשי מכלא העשן? לחצו כאן >>>>>>

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    טיבי
    03/02/2022 21:40
    אב
  1. יה חמר! כמה יהודים מתו בגללך כשהיית יועץ של הכלב בן כלב? לך לעזזל עם כל החברים שלך לך. נס שישך רק שתי בנות פחות מחבלים.