אליהו שור בן ה-12 נספה בשריפה: פרצה מתנור חימום ליד מיטתו

מחקירה ראשונית עולה כי הדלקה פרצה מתנור חימום שהיה סמוך למיטת הילד • שלושת בני המשפחה האחרים ששהו בבית - ההורים ונערה בת 17, הצליחו להיחלץ בכוחות עצמם מן הלהבות שהתפשטו במהירות • הלוחמים איתרו את הילד בקומה השנייה של מיטת קומותיים
חיים טוויל
א' אדר א' התשפ"ב / 02.02.2022 13:27

הטרגדיה בשכונת מוסררה: אליהו שור ז”ל, הילד החרדי  בן ה-12, נשרף למוות אמש (שלישי) לעיני הוריו בביתם ברחוב דניאל בירושלים.

השיטה שסחפה להפסקת עישון מגיעה למגזר החרדי. מה הקסם?

מחקירה ראשונית עולה כי הדלקה פרצה מתנור חימום שהיה סמוך למיטת הנער.

השריפה פרצה בסביבות השעה 23:30 בלילה בביתה של המשפחה מתגוררת בקומה הרביעית ברחוב דניאל.

שלושת בני המשפחה האחרים ששהו בבית – ההורים ונערה בת 17, הצליחו להיחלץ בכוחות עצמם מן הלהבות שהתפשטו במהירות.

מכיוון שמדובר ברחוב צר, חל קושי להכניס פנימה בנסיעה לאחור את מנוף החילוץ של צוותי הכיבוי. מכיבוי והצלה מחוז ירושלים נמסר כי הצוותים הגיעו במהירות וכי האתגר הראשוני היה באיתור הילד והגעה אליו מבעד ללהבות.

רשף רוני חזות, מפקד משמרת בתחנת הבירה בכיבוי והצלה ירושלים: “כבר בדרך קיבלנו הודעה שכנראה יש לכודים בדירה. כשהגענו הבנו שהמשפחה פינתה עצמה בכוחותיה אך עדיין יש ילד לכוד בדירה. הלוחמים ביצעו סריקה וגילו את החדר שבו החלה הבערה. היה מטען אש כבד ביותר שהתפשט אל עבר חפצים, ספרים וארונות בגדים. הלוחמים החלו לקרר את החדר ואיתרו את הילד בקומה השנייה של מיטת קומותיים. לאחר מכן הוא הועבר לטיפול צוותי מד”א”.

פרמדיק מד”א אורן בריל  סיפר אתמול: “כשהגענו לרחוב ראינו את האש והעשן עולים מדירה בקומה האחרונה של בניין המגורים. לאחר שפעולות הכיבוי הסתיימו, נכנסו לדירה וראינו את הילד שהיה מחוסר הכרה. הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. גבר בן 49 שנפגע באורח קל משאיפת עשן טופל בחמצן במקום ופונה במצב יציב להמשך טיפול בבית החולים”.

אלי במברגר, חובש איחוד הצלה: “למרבה הצער צוותי הכיבוי איתרו בדירה ילד כבן 12 ללא רוח חיים. רופא ופרמדיק מצוות ניידת טיפול נמרץ של איחוד הצלה העניקו סיוע לגבר ואשה במצב קל שסובלים מבעיות נשימה עקב שאיפת עשן”.

רמי דוויב חובש נוסף של איחוד הצלה, מסר: “מדובר באירוע מצער וכואב – עקב אופי האירוע הגיעו למקום גם צוותי חוסן – היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה לסייע לבני המשפחה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות