זה מה שהגיב נהג האוטובוס, אב ל-15 ילדים, לח”כ שדיבר נגד ילודה

ר' משה דוד כהן, נהג האוטובוס מביתר עלית, הגיב על ההתבטאות האומללה של ח"כ אלון טל מ'כחול לבן' - שניסה לתלות את יוקר המחיה, יוקר הדיור ותחלואי הכלכלה ב'גידול הילודה' וקרא לצמצם את 'הילודה המוגברת': "גאה שהצלחתי לעצבן אותך"
אבי כץ
כ"ד שבט התשפ"ב / 26.01.2022 14:58

על רקע הטענות נגד הממשלה בגלל העלאת מיסים דרקונית ויוקר המחיה הגובר – חבר הכנסת אלון טל מ’כחול לבן’ תלה את כל תחלואי הכלכלה ויוקר המחיה במה שהוא כינה “הילודה המוגברת” –  וקרא לצמצם אותה.

איך אפשר לעבור בנק בקליק ללא עלות? • כל השאלות והתשובות

בנאום שנשא שלשום במליאת הכנסת, במענה להצעת אי אמון בממשלה, הציג הח”כ נתונים של הלמ”ס לפיהם נוספו במהלך השנה שעברה 160 אלף נפש בישראל. הוא האשים דווקא את הממשלות הקודמות וטען כי המדיניות שלהן היא שהביאה את ה”ילודה המוגברת”, לדבריו.

“החדשות הטובות שזו לא גזירת גורל, אפשר למתן את הביקוש, זה לגמרי בידינו”, אמר בהתבטאות מקוממת.

נהג האוטובוס מביתר עילית, ר’ משה דוד כהן, אב למשפחה ברוכת ילדים, הגיב לח”כ המסית: “אני גאה שהצלחתי לעצבן אותך. אני ברוך השם חי ונושם, עובד 12 שעות בתחבורה הציבורית, גם בימי שישי ובמוצ״ש.

“וגם כשאתה וחבריך לא סופרים אותי ואת משפחתי, וגוזלים ממני מס הכנסה מבלי להתחשב על כמות הילדים שלי, אני לא חושב לרגע שאתה או בן אנוש אחר דואג לפרנסתי, ואני מסתדר עם הזן ומפרנס את כל בריותיו ומשתדל גם לעזור לכל מי שאני יכול.

“נתת לי חשק לבקש מבורא עולם שיברך אותי בעוד ילדים, וכמו שעשה איתי ועם אשתי 15 פעמים שותפות, שיסכים לעשות איתי עוד כמה וכמה פעמים שותף לנכסים האמיתיים.”

לצד הפוסט, צירף ר’ משה דוד כהן את תמונת בני משפחתו.

 

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ילודה
    26/01/2022 16:02
    עמי
  1. יישר כח משה דוד היקר.

  2. הליברלים
    27/01/2022 14:03
    רוני
  3. מדהים שהליברלים והפלורליסטים תמיד אומרים שצריך לקבל את כולם והם פתוחים לקבל את כולם אבל בסוף מתגלים כגזענים כלפי מי שלא חושב כמוהם.
    מדינת ישראל מיוחדת בילודה שבה בעולם המערבי בשל הקשר ליהדות אם היו נותנים למדינת תל אביב לשלוט הם היו מוציאים חוקים לילד וכלב וזהו…וגם חתול לפעמים.

  4. מלך
    27/01/2022 19:58
    אשר
  5. מלך רבי משה, מלך!! ירבו כמותך וכמו כול משפחתך בישראל

  6. הצעה לח"כ הנכבד
    28/01/2022 11:28
    יהודי ישראלי
  7. אולי כדאי שח”כ הנכבד יטפל בילודה של הבדואים, המייבאים אישה שניה ושלישית מעזה, מתרבים בהמוניהם וכובשים את הנגב…