גפני: הסיבה למה ברק תמך בעסקה – ולמה אני נגד שהעסק יירגע

בראיון ל'יתד נאמן', לקראת סיום כהונתו של אביחי מנדלבליט, אומר יו"ר יהדות התורה: "אני רוצה שתהיה הכרעה בתיקי נתניהו, הגיע הזמן לקבוע אחת ולתמיד 'מי שולט במדינה הזו' - הכנסת או בית המשפט" • "אנחנו בדרך להפיכה, הציבור לא ישתוק ולא יתן לזה להימשך"
אריה ריבקינד
כ"ד שבט התשפ"ב / 26.01.2022 14:44

יו”ר יהדות התורה, ח”כ משה גפני, אומר  בראיון שהעניק לביטאון  ‘יתד נאמן’, לקראת סיום כהונתו של היועמ”ש לממשלה אביחי מנדלבליט, כי הוא מעריך שכיום, יהיה קל יותר להעביר החלטות שיצמצמו את כוחם של בית המשפט והיועץ המשפטי.

התגוששות מומחים? הסערה המפותלת סביב החיסון נגד הקורונה

“אהרן ברק אינו אדם טיפש”, אומר גפני. “הוא מבין מה שקורה כאן והוא חושש ממה שעלול לקרות במדינה בעקבות ההכרעה בתיקי נתניהו. הוא מעדיף שהעסק יירגע ועל כן תומך בעסקה”.

גפני הדגיש: “אני לא מעוניין שהעסק ירגע, אני רוצה שתהיה הכרעה, הגיע הזמן לקבוע אחת ולתמיד ‘מי שולט במדינה הזו’ – הכנסת או בית המשפט.

“לפי דעתי, אנחנו בדרך להפיכה, הציבור לא ישתוק ולא יתן לזה להימשך, כשדיברתי לפני שנים רבות כנגד בית המשפט ורשויות אכיפת החוק, הייתי כמעט מן הבודדים”.

הוא הוסיף: “בעת האחרונה, בעקבות מה שקורה, מתחיל להיות רוב נגדם. אני מעריך שכיום, יהיה לנו קל יותר להעביר החלטות שיצמצמו את הכוח של בית המשפט ושל היועץ המשפטי, כרגע הכוח בידיים שלהם.”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות