“ביבי, ביבי, הוא לא הולך”: ואיך הגיבו בליכוד על הכרזת נתניהו?

אחרי הסרטון בו התייחס נתניהו לפרסומים על מגעיו לעסקת טיעון וההכרזה כי ימשיך להוביל את הליכוד ואת המחנה הלאומי - בליכוד מגיבים • אמיר אוחנה: "חוזרים, עם כל הכוח במנועים. גאה בך" • ישראל כ"ץ: "קיבל החלטה אמיצה וכפי שהבטחתי, כולנו מתייצבים לצידו ומגבים אותו"
אריה ריבקינד
כ"ב שבט התשפ"ב / 24.01.2022 20:58

ואילך הגיבו בליכוד על הסרטון של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו,  בו התייחס לפרסומים השונים על מגעיו לעסקת טיעון והבהיר שימשיך “להוביל את הליכוד ואת המחנה הלאומי”?

איך אפשר לעבור בנק בקליק ללא עלות? • כל השאלות והתשובות

ח”כ מיקי זוהר: “נתניהו, כולנו מאחוריך. עד הסוף”.

ח”כ אמיר אוחנה: “חוזרים, עם כל הכוח במנועים. גאה בך”.

ח״כ ישראל כ״ץ: אני מברך את יו״ר הליכוד בנימין נתניהו על הודעתו שימשיך להנהיג את הליכוד והמחנה הלאומי . נתניהו קיבל החלטה אמיצה וכפי שהבטחתי, כולנו מתייצבים לצידו ומגבים אותו בהחלטתו. נמשיך לפעול ביחד להפלת הממשלה המסוכנת הזאת ולחזרת הליכוד לשלטון.

 

אורן חזן: “עשה נכון נתניהו ששתק לאורך כל המו”מ ואף עשה נכון יותר שהוציא את הסרטון הערב ועצר את השמועות וקרבות הירושה בליכוד, שהיו אבודים מראש יש לומר. כמו שאמרנו יש זמן ומקום לכל דבר…”

איש התקשורת ינון מגל הגיב: “ארבעה הסכמי שלום, הוצאת הגז מהאדמה, עלייה ברמת החיים, העשור השקט, מינימום פיגועים והרוגים, מאבק מול כל העולם על איראן, שמיים פתוחים, אימפריית הייטק וסייבר, עידוד השקעות חוץ, השקעה בחברה הערבית, מערך חיסונים שהציל רבבות, מהראשונים בעולם בהתמודדות עם המגיפה. והם רוצים קלון”.

ח”כ מירי רגב הגיבה: “שמחתי לשמוע את הודעתו של נתניהו על כך שהוא ימשיך להנהיג את תנועת הליכוד והימין. טוב עשה נתניהו שהיה קשוב לקולות הרבים שנשמעו בציבור ובסיעה ואני ביניהם, על כך שעליו להילחם על חפותו עד הסוף. בעז”ה נעשה ונצליח”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מי שבירך אבותינו הקדושים אברהם יצחק ויעקב משה אהרון יוסף ודוד ושלמה ע''ה הוא יברך וישמור וינצור את אדון בנימין נתניהו בן צילה ה' ישמרהו ויחייהו וירים קרן מערכתו ויפיל תחתיו אויביו ויכריע משנאיו לא יחצו ימיהם ולא יקומון לעד ונאמר אמן
    24/01/2022 23:04
    יודי 1
  1. מי שבירך אבותינו הקדושים אברהם יצחק ויעקב משה אהרון יוסף ודוד ושלמה ע”ה הוא יברך וישמור וינצור את אדון בנימין נתניהו בן צילה ה’ ישמרהו ויחייהו וירים קרן מערכתו ויפיל תחתיו אויביו ויכריע משנאיו לא יחצו ימיהם ולא יקומון לעד ונאמר אמן

    • ברוך תהיה   27/01/2022 11:59

      !

  2. ינון מגל אהבתי
    27/01/2022 11:58
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. ישר כוח