דודי אמסלם חשף מה אמר לנתניהו בשיחה אישית ותקף את בנט: ‘ליצן’

בראיון לרדיו 'גלי ישראל' סיפר על שיחה עם יו"ר האופוזיציה: "ישראל בסכנה קיומית, נתניהו נמצא בצריח של הטנק" • הוא תקף את בנט: "נמנע בהצעה שהוא מעלה להצבעה בממשלה, ראית פעם דבר כזה? זה ליצן" • על שרי הימין בממשלה: "לאנשים האלה אין מקום איתנו, הם בוגדים"
חרדים 10
כ"ב שבט התשפ"ב / 24.01.2022 12:38

ח”כ דודי אמסלם חשף היום (שני) ברדיו ‘גלי ישראל’ שיחה קשה שניהל עם בנימין נתניהו על הסדר הטיעון.

התגוששות מומחים? הסערה המפותלת סביב החיסון נגד הקורונה

ח”כ אמסלם סיפר שאמר לנתניהו שאין לו זכות ללכת על עסקת טיעון – ותקף את השרים הימנים בממשלה: “אין להם מקום איתנו, הם בוגדים”.

אמסלם אמר: “ברמה האישית אני חושב שלנתניהו אין אף זכות ללכת על עסקת טיעון, אני חושב שאנחנו נמצאים בסכנה קיומית לישראל. ככה אמרתי לו את זה, לפני כמה ימים. נתניהו נמצא עכשיו בצריח של הטנק, יש לנו מדינה שנמחקת מהזהות שלה, ככה אני רואה את זה”.

בשלב הזה עבר אמסלם למתקפה על נפתלי בנט: “בנאדם שקורא לעצמו ראש ממשלה נמנע בהצעה שהוא מעלה להצבעה בממשלה, ראית פעם דבר כזה? זה ליצן. אנחנו נפתח ועדת חקירה לפרשת המימד החמישי, לפרשת הרפז, לפרשת הכספים בבית היהודי ולתיק מנדלבליט. אני מאמין בכלל שמי שנותן לי סטירה – אני מחזיר לו שתיים.

“לאנשים האלה אין מקום איתנו, הם בוגדים”, תקף. “בנט, גדעון סער, אלקין, ליברמן המומר, אנשים בזויים שמכרו את נשמתם לשטן. הם הזנו את הפוליטיקה, בליכוד יש ערכים, אני אישית אעשה הכל כדי שהאנשים האלה לא ייכנסו פנימה, את האנשים האלה צריך להוקיע”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות