הנגבי: הממשלה עדיין לא חוברה לאקמו, אך הובהלה לטיפול נמרץ

ח"כ צחי הנגבי על הסדר הטיעון הנרקם: "אתמודד לראשית הליכוד אחרי נתניהו, אך אני לא עומד עם סטופר ומחכה שנתניהו ייעלם לנו מהעיניים. אני עומד דרוך בכדי לחזק את נתניהו ולסייע לו להוביל אותנו לעוד הרבה שנים קדימה"
חרדים 10
י"ט שבט התשפ"ב / 21.01.2022 13:41

כיצד החלטתו של נתניהו – אם יחתום על עסקת טיעון ויפרוש מהחיים הפוליטיים – תשפיע על מצבה של מפלגת הליכוד?

איפה מתבצעות בדיקות הקורונה? איזו בדיקה עושים ומתי? כל המידע

סביב שאלה זו שוחח היום (שישי) ניסים משעל עם חבר הכנסת צחי הנגבי מהליכוד, שטען כי החלטת נתניהו היא אישית, ואינה צריכה להיות קשורה לאינטרסים של תומכיו.

“ברור שכולנו היינו רוצים שתהיה כל החלטה שתאפשר לו להישאר בחיים הציבוריים מתוך דאגה למדינה. לכתו בנסיבות כפי שאנו מכירים תהיה אבדה גדולה למדינת ישראל”, אמר הח”כ.

הוא הוסיף: “את הממשלה יכול להקים רק אדם שנבחר על פי חוקת הליכוד. אני אהיה מועמד לליכוד בעידן שאחרי נתניהו, אך אני לא עומד עם סטופר ומחכה שנתניהו ייעלם לנו מהעיניים. הקואליציה עצמה מבינה שהסכנה הגדולה ביותר שלה נשקפת מכך שנתניהו יוביל אותנו בבחירות. בלי קשר לשאלת נתניהו, הקואליציה מתקשה לשרוד. הממשלה עדיין לא חוברה למכונת הנשמה, אך היא הובהלה לטיפול נמרץ”.

כשנשאל האם רואה את עצמו כמועמד אחרי לכתו של נתניהו השיב בחיוב – אך הדגיש: “אני עומד דרוך בכדי לחזק את נתניהו ולסייע לו להוביל אותנו לעוד הרבה שנים קדימה”.

לדבריו, המאמצים של הממשלה הנוכחית להרחיק את בנימין נתניהו מהחיים הפוליטיים מרמזים על משהו, והם מבינים שככל שהוא נשאר במערכת הפוליטית יש סכנה להישרדות הממשלה הזו.

על פרשת משטרת ישראל ו־NSO אמר הנגבי: “זה באמת מטריד, נדרשת בדיקה של גורמים חיצוניים, אני סומך על המפכ”ל, הוא לא כיהן אז בעמדה שבה הוא צריך להגן על עצמו”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות