הרב יהודה דרעי: תתנצלי • ח”כ מלינובסקי: “הקרקע בוערת להם”

ח"כ יוליה מלינובסקי סיפרה בדיון בוועדה בכנסת כי הרב יהודה דרעי מכהן בתפקידים רבניים במקביל - ותהתה: האם זה "בגלל שהוא גם במקרה אח של אריה דרעי?" • אתמול הוא שיגר מכתב דרישה להתנצלות על "לשון הרע" • מלינובסקי: "רק התחלתי לפתוח את תיבת הפנדורה"
חרדים 10
ה' שבט התשפ"ב / 07.01.2022 00:02

הרב יהודה דרעי, רבה של באר שבע וחבר מועצת הרבנות הראשית, שיגר ביום רביעי לח”כ יוליה מלינובסקי מישראל ביתנו מכתב דרישה להתנצלות על “לשון הרע ופרסום שקרי”, כלשונו.

זאת , לאחר שבדיון שיזמה ביום שני השבוע בוועדה בראשותה בכנסת, היא  טענה כי הוא מכהן בשלל תפקידים רבניים במקביל, והוסיפה תהייה – האם זה “בגלל ששם משפחתו הוא דרעי והוא גם במקרה אח של אריה דרעי?”

התחלקת? אלפי שנים חלמנו על ירושלים, אז עכשיו ללכלך אותה?

בשבת: האמא נחה, הילד משך את המיחם – ואושפז כשמצבו קשה

השתגעת? הילד שלך לא מוגן? אחד מכל 150 ילדים שחלו בנגיף אושפז

הרב דרעי הוא רבה של העיר באר שבע זה 25 שנים, ובמסגרת תפקידו מכהן גם כחבר במועצת הרבנות הראשית וראש אבות בתי הדין. בשנים האחרונות הוא מכהן גם כאחראי זמני על רישום נישואין במצפה רמון וברמת הנגב.

מלינובסקי, שיזמה דיון על הליך מינוי רבנים, הציגה את המקרה של הרב דרעי כדוגמה – ותהתה: “האם במסגרת תפקידיו המרובים של הרב – יוכל למלא כשורה את תפקידו בכל אותן רשויות?”.

מאוחר יותר היא פרסמה ציוץ בטוויטר בו טענה כי הוא ממלא-מקום רב העיר בשניים מהמקומות שהזכירה ורמזה לכאורה כי הרב דרעי קיבל את כל התפקידים בשל היותו אח של יו”ר ש”ס.

ל]י דיווח של יקי אדמקר באתר ‘וואלה’, בתגובה, שיגר הרב דרעי מכתב בדרישה שתתנצל, בטענה כי הוא אינו נושא בחלק מהתפקידים שהזכירה. עורך דינו חגי כהן, כתב: “רצף האמירות מתחברת ליצירת תמונה שקרית ומעוותת שמטרתה להכפיש את מרשי”.

מלינובסקי עצמה טוענת כי לא טעתה בעובדות, ואף עשתה בדיקה על כך עם המשרד לשירותי דת.

בדף הפייסבוק של מפלגת ישראל ביתנו נכתב, תחת הכותרת “הם מ-פ-ח-ד-י-ם!”:  “הרב יהודה דרעי, אחיו של אריה דרעי, שיגר לח”כ יוליה מלינובסקי מכתב התראה היסטרי, רק כי היא ‘העזה’ לעלות בדיון בוועדה בראשותה האפשרות שהסיבה שהוא מכהן בכל כך הרבה תפקידים בו זמנית יכולה להיות קשורה לאחיו”.

ח”כ מלינובסקי אמרה בתגובה: “הקרקע בוערת להם מתחת לרגליים כי סוף סוף מישהו בא וחושף את כל הקומבינות שלהם. רק התחלתי לפתוח את תיבת הפנדורה הזו.

“אתם יכולים לאיים עליי, אתם יכולים להשמיץ אותי, אתם יכולים לשלוח אליי גם אלף מכתבי התראה, זה לא יעזור. חובתנו להחזיר את היהדות לעם מהידיים של עסקני הדת.”

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מלינובסקי
    08/01/2022 22:38
    צבי
  1. כל הכבוד
    שיעשו סדר סוף סוף ברבנות והמועצות דתיות