המאבק ב’שלטי הצניעות’: מצלמות עיריית בית שמש יחוברו למשטרה

המשנה ליועמ"ש שרטט שורה של צעדים לצמצום תופעת שלטי הצניעות וכתובות הגרפיטי המדירות נשים בעיר בית שמש • בין היתר, העירייה תשקול למנות גורם ייעודי שיהיה אמון על מניעת 'הדרת נשים' - וישמש כתובת לפניות וליוזמות
חיים טוויל
ב' שבט התשפ"ב / 04.01.2022 19:37

המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, גיל לימון, בתיאום עם עיריית בית שמש והמשטרה, משרטט שורה של צעדים לצמצום תופעת שלטי הצניעות וכתובות הגרפיטי המדירות נשים בעיר בית שמש.

התחלקת? אלפי שנים חלמנו על ירושלים, אז עכשיו ללכלך אותה?

בשבת: האמא נחה, הילד משך את המיחם – ואושפז כשמצבו קשה

השתגעת? הילד שלך לא מוגן? אחד מכל 150 ילדים שחלו בנגיף אושפז

מהלך זה נעשה בעקבות החלטת בית המשפט העליון מחודש יולי 2021, לפיה על גורמי אכיפת החוק לתאם את פעולתן בנושא, בשיתוף עם היועץ המשפטי לממשלה.

בישיבות שהתקיימו בנושא בראשותו של המשנה ליועץ סוכם, בין היתר, כי מצלמות המשמשות את עיריית בית שמש תחוברנה לתחנת המשטרה המקומית, כך שיוכלו לשמש גם לצורכי אכיפה משטרתית; כוחות שיטור עירוני יגבירו נוכחות באזורים מועדים לפגיעה ולמופעי הדרה בעיר; העירייה תשקול למנות גורם ייעודי שיהיה אמון על מניעת הדרת נשים וישמש כתובת לפניות וליוזמות בנושא; והעירייה תבחן הצבת שלטים מטעמה, המסבירים כי המרחב הציבורי פתוח לכולם ללא הגבלה.

בנוסף, המשטרה תפעל לחקור תלונות שעניינן תליית שלטים מדירים ותנסה לאתר את המארגנים העומדים מאחורי תליית השלטים וריסוס גראפיטי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות