“הילדים בכו בהיסטריה”: שיטור עירוני אכף עטיית מסכות בבתי ספר

יום לאחר שהורים סיפרו על התרופפות בעטיית מסכות - אנשי השיטור העירוני נכנסו לבתי ספר בראש העין ובדקו את התלמידים בכיתות • אמא של אחד התלמידים לרשת ב: "מי שאחראי על טיפול בקורונה בעירייה אישר את זה" • עיריית ראש העין: "הנהלים חודדו"
חרדים 10
א' שבט התשפ"ב / 03.01.2022 14:34

שוטרים של השיטור העירוני נכנסו בשבוע שעבר לבתי ספר בראש העין כדי לאכוף עטיית מסכות. כך דווח היום (שני) בתוכנית בחצי היום ברשת ב.

התחלקת? אלפי שנים חלמנו על ירושלים, אז עכשיו ללכלך אותה?

בשבת: האמא נחה, הילד משך את המיחם – ואושפז כשמצבו קשה

השתגעת? הילד שלך לא מוגן? אחד מכל 150 ילדים שחלו בנגיף אושפז

זאת, לאחר שהורים סיפרו בישיבה עירונית שהתקיימה, על כך שישנה התרופפות בשמירה על ההנחיות בבית הספר.

וכך, יום לאחר מכן, ללא תיאום מראש, הגיעו הפקחים ובדקו את התלמידים בכיתות.

גורם במשרד החינוך אמר כי מדובר בכשל חמור וכי הם בודקים עם מנהלי בתי הספר כיצד הדבר התרחש.

אמא לתלמיד מבית הספר ‘אהל שרה’ סיפרה בריאיון לאסתי פרז בתוכנית בחצי היום ברשת ב’: “זה התחיל מהורים שסיפרו שהתלמידים היו בהיסטריה ובכו. לאחר שעשיתי בירור גם במנהל החינוך לא הכירו את זה. התברר שמי שאחראי על טיפול בקורונה בעירייה אישר את זה, לדבריו, כדי לבדוק את עובדי המנהלה.

“בפועל הבנו שהייתה אינטרקציה עם תלמידים בכיתות ובמסדרונות. הייתה מנהלת אחת שסירבה להכניס אותם, אבל זה לא היה כך בכל בתי הספר”.

מעיריית ראש העין נמסר התגובה: “כחלק מהתמודדות עם משבר הקורונה, אנו ממשיכים לפעול להורדת התחלואה בעיר ובכלל זה פעולות הסברה, בקרה ואכיפה ברחבי העיר.

“בשבוע שעבר, התקיים סיור של צוותי השיטור העירוני במספר מוסדות חינוך בעיר במטרה לבדוק את נושא אורחות החיים של עובדי הרשות בבתי הספר, בשל העלייה בתחלואה ולוודא שהם פועלים על פי ההנחיות מתוך הרצון להגן על הילדים.

“מאחר שקיבלנו תלונות שהפקחים פנו גם לתלמידים, חודדו ההנחיות. נאמני הקורונה והצוות החינוכי הם היחידים המקפידים על אורחות החיים של התלמידים בבתי הספר”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות