טיבי: ביבי הביא אותו שישתלח בח”כים הערבים • בן גביר: מחבל

אחמד טיבי קרא לערוך בידוק ביטחוני לאיתמר בן גביר בכל כניסה למליאה: "תחזור, אל תתקרב לפה, למה הוא מתקרב לפה? שיבדוק אם יש לו נשק! שיבדוק אם יש לו נשק!" • בן גביר: "אתה מחבל, מה אתה רוצה? מה אתה קופץ?"
אריה ריבקינד
כ"ה טבת התשפ"ב / 29.12.2021 21:57

מליאת הכנסת דחתה הערב (רביעי) את הצעת חוק החסינות שיזם ח”כ איתמר בן גביר, בה מוצע לאפשר את עבודתם הסדירה של ראש הממשלה, ראש הממשלה החלופי ויתר השרים, מבלי שיחששו מהגשת כתב אישום נגדם.

השתגעת? הילד שלך לא מוגן? אחד מכל 150 ילדים שחלו בנגיף אושפז

אסון בבני ברק: פעוט בן 3 משך את הסיר הרותח שהונח על הגז במטבח

במהלך הדיון פרץ עימות חריף במליאה בין בן גביר לאחמד טיבי.

טיבי על הדוכן: “מצופה מיו”ר הכנסת שכאשר חבר כנסת פונה לחברי כנסת ערבים ואומר להם ‘מחבלים’, יו”ר הכנסת צריך להתערב, ואם הוא לא חוזר בו מהדברים צריך להוריד אותו מהדוכן”.

טיבי מחה: “מאז תחילת הקדנציה הזו, אתה מיקי לוי, יו”ר הכנסת, מרשה לפרחח הזה, לטרוריסט המורשע הזה, להשתלח בחברי כנסת ערבים כפי שעשה עכשיו נגד וליד טאהא ונגדי.

“אני גאה שאני הומני, כמו הח”כים מהמשותפת ומרע”מ. אתה הורשעת בתמיכה בארגון טרור, לעיתים אתה שולף אקדח ומאיים על אנשים, צריך לבדוק אותך כשאתה נכנס למליאה שמא יש לך אקדח שאתה תאיים על חברי כנסת ערבים. אתה לא הבעיה. הבעיה היא האיש הזה שהיה פה והכניס אותך לכנסת כדי שתשתלח בחברי כנסת ערבים”, אמר טיבי – והצביע לעבר מקום מושבו של נתניהו.

בן גביר ענה לטיבי: “אתה מחבל, מה אתה רוצה? מה אתה קופץ? זו האמת. אתה בעד רצח של חיילי צה”ל, אתה תומך טרור, לך לסוריה”.

אחרי חילופי הקריאות, השניים הוצאו ממליאת הכנסת בהוראת היו”ר מיקי לוי – שנזף בהם: “תסתכלו מול הראי ותבדקו את עצמכם, לאן אתם מביאים את המליאה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות