עיתונאי תקף את הרב לאו: “בשורה אחת עם גדולי הרשעים שמטייחים”

אחרי ביקור התנחומים שערך הרב הראשי בבית משפחת ולדר - העיתונאי עקיבא נוביק מ'כאן חדשות' תקף: "בוחר, כהרגלו, בדרך הקלה ושותק. אין לי בעיה עם תמיכתו במשפחת ולדר המרוסקת. זה אנושי. רק עם חוסר תמיכתו המחפיר בקרבנות"
אבי כץ
כ"ה טבת התשפ"ב / 29.12.2021 13:30

העיתונאי עקיבא נוביק מ’כאן חדשות’, תקף היום (רביעי), בחשבון הטוויטר שלו, את הרב הראשי, הרב דוד לאו, לאחר שקיים אמש ניחום אבלים אצל משפחת ולדר היושבת ‘שבעה’ בבני ברק.

“הרב לאו לא אמר מילה על המעשים של ולדר, או על החשיבות בהגנה על קורבנות”, כתב נוביק. “הוא התחיל את הכהונה כרב ראשי עם אינספור הבטחות ומילים יפות, ומסיים אותה בשורה אחת עם גדולי הרשעים שמטייחים את פרשת ולדר”.

נוביק הדגיש: “אין שום טענה למשפחת ולדר, שעוברת גהנום לא באשמתה. הטענה היא לרב ראשי שאין לו דעה בסוגיה כזאת חשובה, מונע מקורבנות עתידיים את ההגנה שבכוחו לספק להם, ומסייע בעקיפין להלבנת האיש”.

הוא הוסיף: “אם הרב לאו היה משתמש בכוח שיש לו כרב ראשי ואומר משהו, מילה, מתייחס לסוגיית פגיעות שרבנים גדולים פועלים להשתיק, הוא היה יוצא ענק ומצדיק את תפקידו. אבל הוא בוחר, כהרגלו, בדרך הקלה ושותק. אין לי בעיה עם תמיכתו במשפחת ולדר המרוסקת. זה אנושי. רק עם חוסר תמיכתו המחפיר בקרבנות”.

נוביק ציין מאוחר יותר, כי בסביבת הרב הראשי לאו מספרים שהוא כותב כעת מכתב פומבי על פרשת ולדר, שיפורסם בהמשך היום, ובכוונתו להתייחס גם לנפגעות.

 

 

 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מעיד על עצמו
    29/12/2021 17:32
    יהודי דואג
  1. הסגנון הבוטה של עיתונאים שמגדירים את עצמם דתיים לתקוף בבוטות את הרבנים מעמיד אותם בשורה אחת עם גדולי העיתונאים הרשעים שונאי הדת. עקיבא, יש דרך להביע ביקורת מתוך כבוד. תתבייש לך!

  2. מעמד הרבנים יחלש עם השנים
    30/12/2021 15:18
    חוי
  3. העם ב”ה אוהב את הקב”ה ואוהב צדיקים.
    אבל. העם אוהב גם צדק. ואמת!!!!!!!!
    אם הרבנים לא רוצים להביע דעת תורה בקול חזק. שלא יבחרו משרות ציבוריות.
    גם עם ברלנד היה צריך לצאת מכתב של כל הרבנים נגד האיש ומעשיו אבל קל לשתוק… העיקר להישאר בבית מדרש וללמוד תורה???!!! ונפשות ירצחו כל יום.. ואין פוצה פה…. אנחנו נעשה את העבודה ונדרוש צדק ונתמוך ב קורבנות