הצהרת תובע: בן 22 מירושלים ביצע מעשים חמורים במספר רב של ילדים

אמו של ילד בן 11 מירושלים התלוננה במשטרה: מכר של המשפחה משכונת נווה יעקב ביצע בילד מעשים חמורים • הוא נעצר ובאמצעות מגוון פעולות חקירה, אותרו מספר רב של מקרים של ילדים שנפלו קורבן למעשים החמורים של החשוד • בביתו נתפס חומר החשוד כסם מסוג קנאביס
חיים טוויל
כ"ב טבת התשפ"ב / 26.12.2021 17:23

משטרת ישראל השלימה חקירת חשוד, בן 22 משכונת נווה יעקב בירושלים, שנעצר מוקדם יותר החודש בגין ביצוע עבירות של מעשים חמורים בילדים.

היום (ראשון) הוגשה נגדו הצהרת תובע, לקראת הגשת כתב אישום.

החקירה המשטרתית נפתחה עם קבלת תלונה במשטרה שהגישה לפני מספר שבועות אמו של בן 11 מאזור ירושלים, על כך שמכר של המשפחה ביצע בילד מעשים חמורים.

במהלך החקירה, עלה חשד לביצוע עבירות כלפי קורבנות נוספים.

בפעולות חקירה מגוונות ומקצועיות שביצעו חוקרי תחנת שפט במחוז ירושלים, הצליחו החוקרים לאתר קורבנות נוספים, והחשוד נעצר על ידי המשטרה לפני שבועיים, בתאריך 12.12.21.

בחיפוש בביתו, נתפס חומר החשוד כסם מסוג קנאביס.

מוקדם יותר החודש, פרסמה המשטרה את זהותו לציבור בכדי לעודד מתלוננים נוספים, שנפלו קורבן לעבירות שביצע החשוד – להגיע למשטרה ולהגיש בתלונה.

באמצעות מגוון פעולות חקירה, אותרו מספר רב של מקרים בהם על פי  החשד קטינים נפלו קורבן למעשים החמורים של החשוד.

חוקרי המשטרה פעלו בשבועות האחרונים לאסוף ראיות כנגד החשוד בגין עבירות  חמורות, החל ממעשים חמורים וכלה במעשה חמור במיוחד.

מעצרו של החשוד הוארך בבית המשפט מעת לעת ועם סיום חקירת המשטרה, הוגשה היום, כאמור,  הצהרת תובע על ידי פרקליטות מחוז ירושלים.

בימ״ש האריך את מעצרו של החשוד עד ליום 30.12.21, אז צפוי להיות מוגש נגדו כתב אישום.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות