‘לא יישארו לדקה אחת’: האיום של בכיר מועצת השורא על הקואליציה

ח"כ לשעבר איברהים צרצור, מבכירי מועצת השורא של רע"מ - מאיים: "רע"מ לא תישאר בממשלה לשנייה אחת אם תוכרז מלחמה על רצועת עזה או הגדה המערבית"
חרדים 10
כ' טבת התשפ"ב / 23.12.2021 23:18

חבר הכנסת לשעבר אברהים צרצור, לשעבר ראש הפלג הדרומי של התנועה האסלאמית, הוא מבכירי מועצת השורא, המועצה שמכתיבה את הקו של רע”מ.

צרצור כתב היום (חמישי) בדף הפייסבוק את הקווים האדומים של רע”מ: “התנועה והרשימה קבעו קווים אדומים שלא יישארו בקואליציה הממשלתית לדקה אחת אם תיפול אחת מהאזהרות הללו. רע”מ לא תישאר בממשלה אם תוכרז מלחמה על רצועת עזה, או הגדה המערבית”.

הוא הוסיף: “הכיבוש הישראלי פסול, ומה שנבע ממנו אינו תקף. זכותו של העם הפלסטיני לעצמאות ולטאטא את הכיבוש מכל השטחים שנכבשו ב-1967 היא זכות לגיטימית המובטחת על פי כל החוקים וההחלטות הבינלאומיות”.

צרצור גם הבהיר: “הימצאותה של המפלגה בקואליציה איננה מטרה או חזון, אלא כלי להשגת שינוי במשבר הפוליטי החברתי ממנו סובלים הפלסטינים בשטחי 1948. במידה והמטרה הזו לא תושג, הממשלה תלך לעזאזל”.

מתן פלג יו”ר אם תרצו ומאור צמח מארגון ‘לך ירושלים’ אמרו לערוץ 7: “לא צריך לחפש סיבות עלומות מדוע עד כה הממשלה לא נקטה בשום צעד משמעותי למיגור הטרור. הסיבה ברורה: הפחד מנטישת רע”מ את הממשלה. הקול קול צרצור, הידיים ידי עבאס. הציבור הישראלי מוכרח להתעורר ולהבין שהממשלה הזו מובילה אותנו לכיוון פוסט ציוני ומסכנת את האזרחים”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות