באמצעות דוקרן מאולתר: מחבל חמאס תקף קצין שב”ס בכלא נפחא

הקצין נפצע באורח קל ופונה לקבלת טיפול במרפאת הכלא • ח״כ אבי מעוז: "האוייבים שלנו מרגישים את חולשתה של הממשלה" • אם תרצו לממשלה: "מי שמתעסק עם מחבלים צריך לפעול בהתאם ולהוביל יד קשה ולא מתרפסת!''
חיים טוויל
ט"ז טבת התשפ"ב / 20.12.2021 17:36

מחבל חמאס הכלוא בבית הסוהר נפחא תקף היום (שני) קצין של שירות בתי הסוהר ופצע אותו באורח קל.

הסוהר פונה לקבלת טיפול רפואי במרפאת היחידה.

בשב”ס אומרים שהאגף נמצא בשליטה.

שירות בתי הסוהר קיבל התרעות רבות בימים האחרונים על כך שמחבלי חמאס הכלואים בישראל עשויים לפגוע באנשי סגל בבתי הסוהר.

ח״כ אבי מעוז: “האוייבים שלנו מרגישים את חולשתה של הממשלה. כשהממשלה לא פועלת בתקיפות ובנחישות כלפי רוצחי יהודים, ובמקום להרוס את ביתם של המחבלים, היא עוסקת בפינוי הישיבה בחומש, אז גם המחבלים הכלואים מרימים את ראשם.

“הממשלה חייבת להחזיר את ההרתעה, להרוס את בתי המחבלים באופן מיידי, לשים סוף לקייטנת בתי הכלא של המחבלים, ובוודאי שלא לעסוק במתן פרס לטרור על ידי פינוי הישיבה בחומש חלילה”.

יו”ר תנועת אם תרצו מתן פלג: ”אנו נמצאים בימים בהם רצח יהודים מוביל לגירושם מחומש, והסכם כניעה למחבלים בכלא מוביל לתקיפת סוהרים. גם בשעות אלו, עדיין יכולים המחבלים לצפות בכלא בערוצי הטלוויזיה של הרש”פ, עם תוכניות מיוחדות בהן הם מתראיינים או מראיינים את קרובי משפחתם. עדיין יש להם אגף בישול נפרד. הקייטנה נמשכת.

“אנו חוזרים וקוראים לשר הבט”פ לאמץ במלואן את מסקנות ועדת ארדן ולעצור את חגיגת המחבלים בכלא. דרוש רענון דחוף בתפיסת ההפעלה של השב”ס. מי שמתעסק עם מחבלים צריך לפעול בהתאם ולהוביל יד קשה ולא מתרפסת!”

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות