“חרפה”: ח”כ מהקואליציה של בנט נפגש עם ראאד סלאח

חבר הכנסת מאזן גנאים מסיעת רע''מ נפגש עם מנהיג הפלג הצפוני של התנועה האסלאמית שהורשע בהסתה לטרור ושוחרר מהכלא בשבוע שעבר • 'אם תרצו': ''לא לפני שנתיים, לא לפני שנה. בזמן אמת, חבר קואליציה נפגש עם איש מתועב שהסית באופן המחליא והנורא ביותר לרצח יהודים"
אריה ריבקינד
ט"ז טבת התשפ"ב / 20.12.2021 15:19

ח”כ מאזן גנאים מסיעת רע”מ נפגש והצטלם עם השייח’ המסית ראאד סלאח, מנהיג הפלג הצפוני של התנועה האסלאמית – שהורשע בהסתה לטרור ושוחרר מהכלא בשבוע שעבר, אחרי שריצה 28 חודשי מאסר.

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו תקף: “חבר הקואליציה של בנט ושקד, ח״כ מאזן גנאיים מרע״מ, נפגש היום עם ראאד סאלח שהסית לרצח ישראלים. ממשלה שתלויה באחים המוסלמים לא מסוגלת להילחם בטרור ולשמור על ביטחונם של אזרחי ישראל”.

ח״כ משה ארבל מש”ס הגיב: “פגישתו המחויכת של ח״כ מאזן גנאים עם הטרוריסט המסית לאלימות ראאד סלאח היא אות קלון לכל מי שחושב עצמו לציוני בממשלה הזו. איילת שקד וניר אורבך תמשיכו לעבוד בשביל השותפים תומכי הטרור מרע״מ ולרקוד על דם משפחות נפגעי הטרור״.

ח״כ אבי מעוז: “חבר הקואליציה בממשלתם של בנט שקד, סער ואלקין, ח״כ מאזן גנאיים מרע״מ, נפגש היום עם ראאד סאלח שהסית לרצח ישראלים ואף השתחרר לאחרונה מהכלא. ממשלה שתלויה באחים המוסלמים לא מסוגלת להילחם בטרור ולשמור על ביטחונם של אזרחי ישראל. אני קורא לאיילת שקד, לנפתלי בנט ולניר אורבך – תתעוררו! הנזק שאתם עושים הוא בל ישוער”.

מתן פלג יו”ר תנועת אם תרצו: ”לא לפני שנתיים, לא לפני שנה. בזמן אמת, חבר קואליציה הולך להיפגש עם איש מתועב שהסית באופן המחליא והנורא ביותר לרצח יהודים. לקואליציה כזו אין לגיטימציה מוסרית וגם לא יהיה לה עתיד. חרפה לדורות”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בושה
    20/12/2021 19:27
    יוסף
  1. ממש בושה