מהומה: ילד בן 5 שהסתובב עירום בשכונה החרדית – נלקח למשטרה

המשטרה הוזעקה אחרי שילד כבן 5 הסתובב ברחוב, כשהוא ערום בפלג גופו התחתון • השוטרים וצוות מד"א איתרו אותו כשעל גופו סימני אלימות • שני חשודים - ביניהם אביו של הילד - נעצרו על תקיפת שוטרים והפרת סדר • הילד הועבר לתחנת משטרה בלווית סבתו, להמשך בדיקתו הרפואית
חיים טוויל
ט"ז טבת התשפ"ב / 20.12.2021 13:34

מהומה בשכונת בית ישראל בירושלים: הבוקר (שני) התקבל דיווח אודות ילד כבן 5 שנראה מסתובב ברחוב, כשהוא ערום בפלג גופו התחתון.

שוטרי תחנת לב הבירה שהגיעו לזירה יחד עם צוות מד”א, איתרו את הילד כשעל גופו סימני אלימות.

אולם, מבדיקה של גורמי הרווחה והרפואה התברר כי סימנים אלו הם לא תוצאה של אלימות, אלא סימני אלרגיה שהופיעו על גופו כתוצאה ממזג האוויר.

לפי המשטרה, במהלך טיפול באירוע, החלו מתאספים אנשים סביב כוחות המשטרה תוך שהם מנסים  באלימות לחלץ את הילד, במהלך בדיקתו הרפואית, תוך תקיפת השוטרים.

בסיוע כוחות יס”מ שהוזעקו, נעצרו שני חשודים – ביניהם אביו של הילד – בתקיפת שוטרים והפרת סדר במקום.

“הילד הועבר אל תחנת המשטרה בלווית סבתו, להמשך בדיקתו הרפואית, ולאחר שהשוטרים רכשו בעבורו בגדים חמים בשל הקור השורר בירושלים, ודיווח הועבר בהתאם לגורמי הרווחה בעיריית ירושלים”, נאמר בהודעת המשטרה.

מקורבים למשפחה אומרים, כי הילד היה בבית הסבתא מאחר שההורים שוהים בבית חולים עם ילד אחר במצב קשה. לרוע מזלה של הסבתא, שיצאה לרכוש דבר מה במכולת, הילד יצא מהבית – ובדיוק אז חלפה אישה שדיווחה למשטרה.

בהמשך החקירה הילד נשלח לבית סבתו, וחקירת האב נמשכת בחשד להזנחה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ניכרים דברי אמת
    20/12/2021 16:50
    הגיוני
  1. הילד היה בבית סבתא, האבא איכשהו היה בהית חולים עם ילד אחר, וכלל לא היה באירוע.
    גם סימני האלימות על הילד הם המצאה ועלילה.
    האמת מזעזע וחבל שרק במקרה עלו על זה