מרדכי בן דוד באמירות מעוררות סערה: “הקורונה מגפה של שקרים”

הזמר מרדכי בן דוד ורדיגר טען בראיון לתוכנית רדיו שהוקלטה עבור 'קול חי' כי הקורונה היא "כמו שפעת" • יצא נגד חיסוני הילדים - וטען: "הם עושים בהלה. לדעתי זה רק כסף. מטחנת כסף שפייזר וכל אלה מפילים על כולם" • המראיין, מנחם טוקר, לא העמידה אותו במקומו - וההתבטאויות נגנזו ולא שודרו
חרדים 10
ט"ו טבת התשפ"ב / 19.12.2021 15:56

הזמר מרדכי בן דוד ורדיגר התגלה כמכחיש קורונה: אמש (מוצאי שבת) שודר בתוכניתו של מנחם טוקר ברדיו קול חי ‘מוצ”ש חי’ ראיון עם הזמר, כאשר בפתח הריאיון התבטא בחריפות נגד הקורונה וכינה אותה “מגפה של שקרים”.

ההתבטאויות השערוריתיות נגנזו ולא שודרו בשידור.

לפי דיווח של חמן גרינווד ב’ישראל היום’, ורדיגר אמר בפתח הראיון שארך כשעתיים לאחר העריכה: “שהקב”ה יעזור לכולם שנצא מהטירוף הזה שנקרא קורונה, ועם כל השקרים שהם מנסים להפיל עלינו וכל המגבלות והשטויות. שהקב”ה יציל אותנו מכל המגבלות. זו מגפה של לחצים, זו לא מגפה אמיתית. זה כמו שפעת. הם עושים בהלה. לדעתי זה רק כסף. מטחנת כסף שפייזר וכל אלה מפילים על כולם. לכן יש כל מני שמועות, זה אומר כן, זה אומר לא, אבל המדיה מנסה להפיל עלינו פחד אימים, ובגלל הפחד שכולם יתחסנו. הם רוצים גם ילדים, השם ירחם”.

ורדיגר, שהיה מראשוני חולי הקורונה, לאחר שנדבק במרץ 2020, סיפר כי בארה”ב יש התנגדות רבה לחיסונים בקרב הרבנים החרדים. “בעיר לייקווד כל הרבנים הגדולים הוציאו איסור לחסן ילדים. הם אומרים שיש לזה ראיות שזה הורג אנשים. מי שהרב שלו אומר לו שיתחסן שיתחסן, מי שלא – לא”.

בשיחה עם ‘ישראל היום’ הסביר מנחם טוקר מדוע צינזר את החלקים של הכחשת המגפה והחיסונים. לדבריו, הוא ביקש להתמקד בריאיון בקריירה המוזיקלית של הזמר: “ראיינתי את מרדכי בן דוד במשך שלוש שעות ראיון מוזיקלי מוקלט. כשהוא אמר מה הוא אמר, הבנתי מיד שזה יגרום נזק אם אפרסם ולכן העדפתי להתמקד בקריירה המוזיקלית של המלך ולהשאיר את נושא החיסונים מחוץ לשידור.

“אני מדגיש כי הוא אמר שכל אחד יעשה מה שרבותיו הורו לו. כדאי לדעת שבארה”ב הרבה מאוד חרדים לא מתחסנים, והנושא אכן נמצא במחלוקת”.

טוקר ספג ביקורת על כך שלא העמיד את הזמר על מקומו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות