הבן הקטן של הזמר רמי קלינשטיין הולך ללמוד בגן דתי – וזו הסיבה

מי קלינשטיין החליט לשלוח את ילדו הקטן מילוא לגן דתי, בטקסט שפירסם הוא שיתף את עוקביו בהחלטה המיוחדת ובמה שעמד מאחוריה – "הלכנו על זה, ומאז מילוא הולך כל יום לגן – והוא מאושר"
אבי כץ
י"ד טבת התשפ"ב / 18.12.2021 21:10

הזמר והיוצר רמי קלינשטיין סיפר לעורביו, כי החליט יחד עם רעייתו אלכס לשלוח את בנם הקטן מילוא לגן ממלכתי דתי, והם ממש לא מתחרטים על כך.

בחשבון הפייסבוק שלו סיפר קלינשטיין:

‏‏הנה מילוא, הקטן שלי עם סיגל הגננת שלו. לפני שמילוא עבר לגן עירייה, אמא אחת (חילונית, דרך אגב) סיפרה לאלכס ולי שיש גן ממלכתי-דתי מול הבית שלנו, שיש בו גננת בשם סיגל – ושהיא מדהימה!
‏‏
היו הורים שאמרו ‘גן דתי? בחיים לא’, אבל אלכס אמרה לי שזה בכלל לא משנה – מה שחשוב הוא מי הבן אדם, ולא במה הוא מאמין. הלכנו על זה, ומאז מילוא הולך כל יום לגן – והוא מאושר!
‏‏
לא תאמינו – אבל הוא לומד על גלילאו גליליי, על ניוטון וגם על הבבלים, הוא חובש כיפה בגן ומוריד אותה בבית, ויש לו חברים מהגן – דתיים וחילוניים. וסיגל? מברכים עלייה כל יום. מילוא לפעמים חוזר הביתה ורוצה להתקשר אליה ולספר לה מה הוא עושה, וכמה הוא אוהב אותה!”
‏‏
קלינשטיין סיפר על כך בערב השבת האחרונה וכתב לעוקביו: “רציתי לספר לכם את הסיפור הזה לפני השבת, כדי שתזכרו שאין משמעות לשום דבר – חוץ מהעובדה שיש מסביבנו אנשים טובים שמקיפים אותנו – לא משנה במה הם מאמינים, או במה הם לא מאמינים”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מקסים מקסים רמי קליינשטיין
    19/12/2021 05:59
    רות
  1. תבורך אתה ומשפחתך…תענוג היה לקרוא את מה שכתבת…בנך מקבל חינוך של דרך ארץ וערכים…תבורכו..

  2. רמי
    19/12/2021 08:39
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. שורשים יהודיים חשובים, מבלי צורך להסתיר או להתנצל