זוג קשישים נמצאו בדירתם סובלים מהיפותרמיה: האישה במצב קשה

זו קשישים, בני 84 ו- 82, נמצאו עם סימני היפותרמיה בדירה ברחוב איילה באשקלון • איש הצלה: "הדלת הייתה נעולה וביקשתי ממוקד איחוד הצלה להזעיק צוותי כיבוי שהגיעו ופרצו את הדלת. בדירה איתרנו גבר ואשה ששכבו על הרצפה"
חיים טוויל
כ"ז כסלו התשפ"ב / 01.12.2021 14:11

זו קשישים, בני 84 ו- 82, נמצאו עם סימני היפותרמיה בדירה ברחוב איילה באשקלון.

החיסון לילדים בני 5-11 מומלץ על ידי הרופאים: שו”ת מיוחד להורים

זה בלתי נתפס: פציעה, רעב וצמא • אז איך כן צריכים ללכוד עכברים?

כל אחת מאמצת מתחסנת אחת: שכנעת כבר חברה, שכנה או קרובה?

כוחות הצלה שהוזעקו לדירה העניקו להם טיפול רפואי ראשוני ופינו לבית החולים ברזילי את האישה במצב קשה, מורדמת ומונשמת, ואת הגבר במצב קל.

השניים חולצו מהדירה על ידי צוותי כיבוי.

יעקב אמזלג, חובש איחוד הצלה: “כשהגעתי לזירה, הדלת הייתה נעולה וביקשתי ממוקד איחוד הצלה להזעיק צוותי כיבוי שהגיעו ופרצו את הדלת. בדירה איתרנו גבר ואשה ששכבו על הרצפה ונזקקו לסיוע רפואי. האשה כבת 75 סבלה מהיפותרמיה ולאחר הסיוע הראשוני היא פונתה במצב קשה לבית החולים ברזילי. הגבר כבן 75 סבל מחבלות קלות – ככל הנראה מעד ונחבל –  ופונה אף הוא לבית החולים”.

פראמדיק מד”א סיפר: “נכנסנו לדירה וראינו גבר ואישה שוכבים על הרצפה כשהם סובלים מסימני היפותרמיה והאישה מעורפלת הכרה. מיד הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני בשטח והעלינו אותם לניידות טיפול נמרץ שחוממו מראש ופינינו אותם לבית החולים כשהאישה מורדמת ומונשמת והגבר במצב קל.

“בימים כאלה של תחילת החורף אנחנו חייבים לשמור על קשר עם בני המשפחה המבוגרים על מנת לוודא שהם בסדר. האירוע חס וחלילה יכול היה להסתיים באסון”.

מהמרכז הרפואי ברזילי נמסר: הובאו זוג קשישים 84 ו-82 שנמצאו עם סימני היפותרמיה בדירתם באשקלון. האישה במצב קשה מונשמת הבעל במצב קל יציב.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות