כלי טיס חיסל אחראי הכספים של חמאס: דולרים עפו באוויר

כלי טיס של חיל האוויר חיסל את מוחמד אל-ע'ול, האחראי על העברת הכספים של חמאס, כשנסע במכוניתו בצפון עזה • אחרי הפיצוץ עפו באוויר שטרות רבים של דולרים, שכנראה אוחסנו ברכב • המונים התאספו סביב הרכב המפויח, והחלו לאסוף שטרות • צפו בתיעוד מהזירה
יוני גרין
כ"ח אב התשע"ד / 24.08.2014 16:53

הפגיעה בבכירי חמאס נמשכת: אחרי ניסיון חיסולו של מפקד הזרוע הצבאית של חמאס, מוחמד דף, ולאחר חיסול שלושת בכירי הארגון ברפיח ביום חמישי האחרון – ממשיך צה”ל במדיניות החיסולים הממוקדים.

היום (ראשון) הפציץ כלי טיס של חיל האוויר את מכוניתו של בכיר נוסף בחמאס, בשעה שנסע בצפון רצועת עזה. המחוסל: מוחמד אל-ע’ול, האחראי על העברת הכספים בארגון חמאס ושר המשפטים בממשלת חמאס.

מצה”ל נמסר כי הוא נפגע. בצד הפלסטיני מדווחים כי אל-ע’ול נהרג בתקיפה מהאוויר של מכוניתו.

אל-ע’ול שימש כאיש הקשר עם ועדת גולדסטון אחרי מבצע ”עופרת יצוקה’. חמאס טרם התייחס רשמית לתקיפה. לפי סוכנות הידיעות ‘מען’ הפלסטינית, בתקיפה נהרגו חמישה בני אדם, בהם אישה ושלושה ילדים.

בתמונות שמפרסמים כלי תקשורת פלסטיניים, נראית בבירור גופתו של אל-ע’ול במכוניתו המופגזת.

בתוך כלי הרכב השרוף ניתן לראות גם פזורים שטרות דולרים רבים.

רכבי הצלה פלסטינים רבים הוזעקו לזירת החיסול, והמון רב התאסף סביב המכונית, והחל לאסוף שטרות שהתפזרו בזירה.

ביום חמישי האחרון חיסל צה”ל בשיתוף פעולה עם השב”כ שלושה מפקדים בכירים בזרוע הצבאית של החמאס, ובהם שני מפקדי חטיבות, בתקיפת דירת מסתור ברפיח. אחד מהם, ראאד עטאר, פיקד על חטיפת שליט ועמד בראש החוליה שחטפה את סגן הדר גולדין הי”ד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות