ערב יום ההילולא: קיצונים חיללו קברו של הגראי”ל שטיינמן זצ”ל

ערב יום השנה לפטירתו: קיצונים חיללו את מצבת קברו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן זצ"ל - כשקברו רוסס בגרפיטי עם נאצות • המשטרה הקימה צוות חקירה מיוחד לחקירת  חילול המצבה ואיתור הפושעים • ח"כ ינון אזולאי: "מחובתנו למחות כנגד אינשי דלא מעלי שהעזו לפגוע בכבודו"
יוסף גרינבוים
כ"ב כסלו התשפ"ב / 26.11.2021 11:24

מזעזע: קיצונים חיללו הלילה (ליל שישי) את קברו של מרן ראש הישיבה הגראי”ל שטיינמן זצ”ל  – כאשר ריססו את המצבה בכתובות גרפיטי עם נאצות, באמצעות ספריי שחור.

עובדי אגף התברואה של עיריית בני ברק, יחד עם מנהל האגף נתי נחום, עמלו הבוקר לנקות את המצבה ולהסיר את כתובות הגרפיטי.

ח”כ ינון אזולאי מש”ס קרא למשטרה לעצור את האחראים לחילול הקבר.

“לב כל יהודי מזדעזע לראות את חילול ציונו של מרן הגראי”ל שטיינמן זצוק”ל. מחובתנו למחות כנגד אינשי דלא מעלי שהעזו לפגוע בכבודו. אני פונה למשטרת ישראל לעשות הכל לעצור את האחראים למעשה הנפשע ולמצות את הדין למען יראו ויראו”, אמר אזולאי.

ח”כ יעקב אשר שוחח עם ממ”ר דן במשטרה, דני חדד, וסוכם על הקמת צוות חקירה מיוחד לחקירת  חילול מצבת מרן זצ”ל ואיתור הפושעים. “יש להקצות את כל המשאבים הנדרשים כדי לחשוף את הפושעים ולהעמידם לדין”.

השר לשירותי דת מתן כהנא: “מעשה נבלה הוא לחלל קברו של כל אדם, קל וחומר את קברו של הרב אהרן יהודה לייב שטיינמן זצ”ל בערב אזכרתו. משתתף בצער כל מוקיריו, ומקווה שהעבריין יתפס בקרוב ויבוא על עונשו”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות