‘הצל’: “אם תדאגו להורים שלי – אתמודד בבחירות הבאות לכנסת”

"בבחירות הקרובות למרות שאמרתי שלעולם אני לא אלך לפוליטיקה, אני אעשה הכל כדי להיות הנציג שלכם בכנסת ישראל", מבטיח הראפר יואב אליאסי - אבל יש לו תנאי קודם
חרדים 10
כ"א כסלו התשפ"ב / 25.11.2021 19:55

יואב אליאסי, המוכר בכינוי “הצל”, ראפר המפעיל דף רשת פופולארי וימני, הודיע היום (חמישי) כי בניגוד להצהרות העבר שלו, אם יעזרו להוריו – הוא יתמודד בבחירות הקרובות לכנסת.

“בשבוע האחרון אני מנסה לגייס להוריי הנכים כסף לבית לאחר שביתם נלקח מהם על ידי מערכת קרה חסרת לב וצדק שמצאה לנכון לזרוק נכה חולה סרטן לרחוב ללא משפט ללא פתרון וללא פיצוי”.

“פניתי ללבכם ואתם תמכתם בי ובהוריי”, ציין. “אז הנה ההצעה שלי, אני מעריך את מה שעשיתם למען הוריי ואני מקווה שתאהבו את המחווה שלו אליכם. אז כמחווה לתרומה שלכם אעשה משהו שאני לא רוצה, לא מעוניין ולא חשבתי שאי פעם אעשה עד כדי כך אני רוצה לעזור להם”.

הצל התחייב: “אתם תיקחו אותי ליעד התרמות כדי שאוכל לשכן אותם בבית ראוי ובבחירות הקרובות למרות שאמרתי שלעולם אני לא אלך לפוליטיקה, אני אעשה הכל כדי להיות הנציג שלכם בכנסת ישראל”.

“אתם תדאגו להורים שלי לבית, אני אדאג לשמור על הבית של כולנו כחבר כנסת. אתם צריכים להבין, המשפחה שלי הם הדבר הכי יקר לי בעולם ואני אעשה הכל למענם. ואחרי מה שעשיתם עבורי אני רוצה להחזיר לכם בענק והרצון שלי לא רלוונטי כרגע”.

הוא סיים, “מקווה שאהבתם את הרעיון. אם יצליח או לא, אני מודה לכם מעריך ואוהב על כל מה שעשיתם עבורי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות