העליהום תקשורתי על דודי אמסלם: עיתונאי ‘דה מרקר’ מתנצל שהטעה

כתב 'דה מרקר' רותם שטרקמן מתנצל: "אמסלם לא ביקש לכלוא את כל השמאלנים" • ינון מגל: "כל הסערה הזו הייתה נמנעת אם אמסלם היה אומר שצריך להעמיס את השמאלנים על מריצות ולזרוק אותם ישר למזבלה"
אריה ריבקינד
ט"ז כסלו התשפ"ב / 20.11.2021 21:10

רותם שטרקמן, כתב ‘דה מרקר’, מביע התנצלות בפני חבר הכנסת דודי אמסלם –  בעקבות המתקפה עליו כאילו אמר כי יש “לכלוא את השמאלנים”.

זה בלתי נתפס: פציעה, רעב וצמא • אז איך כן צריכים ללכוד עכברים?

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

כל אחת מאמצת מתחסנת אחת: שכנעת כבר חברה, שכנה או קרובה?

בעקבות הדיווח המוטעה ב’דה מרקר’ אף הוגשה נגד אמסלם תלונה במשטרה.

“התנצלות. אחרי שהפנו את תשומת לבי, הקשבתי שוב לדבריו של ח”כ דודי אמסלם. בניגוד למה שכתבתי לפני כמה ימים, אמסלם לא ביקש לכלוא את כל השמאלנים. אמסלם ככל הנראה דיבר בהקשר יועצים משפטיים וראשי המשטרה ואמר: אנחנו צריכים להיות מפוכחים ולהבין שמדובר כאן בזאבים שטורפים כל מה שזז ואם אנחנו לא נדע לרסן אותם ולהכניס אותם למכלאה בסוף הם יאכלו אותנו שוב פעם, ואז המדינה הזאת תלך לפי תהום. לא תהיה מדינה יהודית, כך אני מאמין. אתקן גם את האייטם באתר TheMarker”.

הוא הוסיף: “כתבתי את זה ביום רביעי, מאז לא קיבלתי הערה או בקשה לתיקון מאף אחד (גם לא מאמסלם ואנשיו). כעיתונאי הדיוק והאמת חשובים לי וצר לי על הטעות. מתנצל בפני ח״כ אמסלם וכן בפני כל מי שהוטעה מהדברים”.

מוקדם יותר, עם צאת השבת, הגיב אמסלם למתקפה עליו בכלי התקשורת על משפט שכלל לא אמר:

“הבנתי שערוצי התעמולה ומהנדסי התודעה בתשקורת עבדו שעות נוספות בשבת. הרי אם בהקלטה מהספייס שומעים בוודאות שלא נאמרו המילים לכלוא אותם (השמאלנים) במכלאות, פשוט לא נביא אותה, ונתבסס על השקרים מדה-מרקר, כמה פשוט…

“אמרתי ולא אתנצל על כך – כשם שהשמאל דורס אותנו היום בוועדות ובכנסת, כך נדרוס אותם כשנחזור לשלטון. לכולם מותר לדבר על בריונים וסמרטוטים, רק לדודי אמסלם לא? לכולם מותר לדבר עם הידיים ולהיות בוטים, רק לדודי אמסלם לא⁉️ אז לא עוד.

“אשקול להגיש תביעה נגד חדשות 12 על כל השקרים והסילופים בכוונה תחילה. לא ארכין ראש לאיש ואמשיך לדבר ישר ולעניין, בסגנוני וללא פחד או מורא, ואייצג את האמת והצדק של המחנה הלאומי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות