משה חוגג הוא איש העסקים החשוד בהונאת קריפטו ומעשים חמורים

מעצרו של חוגג, שנעצר הבוקר ביחד עם שבעה אנשים נוספים בחשד להונאה במאות מיליונים בתחום המטבעות הוירטואליים - הוארך בשבוע • פרקליטיו: "מכחיש בכל תוקף את החשדות נגדו ומשתף פעולה באופן מלא עם חוקריו"
חרדים 10
י"ד כסלו התשפ"ב / 18.11.2021 17:27

משה חוגג, הבעלים של קבוצת הכדורגל בית”ר ירושלים, הוא איש העסקים הבכיר מעולם הכדורגל שנעצר הבוקר (חמישי) בחשד לעבירות של מעשים חמורים ובעבירות הונאה של מאות מיליוני שקלים בתחום המטבעות הדיגיטליים.

זה בלתי נתפס: פציעה, רעב וצמא • אז איך כן צריכים ללכוד עכברים?

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

כל אחת מאמצת מתחסנת אחת: שכנעת כבר חברה, שכנה או קרובה?

בית משפט השלום בראשון לציון התיר הערב לפרסום את שמו של חוגג והאריך בשבוע את מעצרו – עד ליום רביעי הבא.

חוגג נעצר הבוקר על ידי היחידה הארצית להונאה בלהב 433 ביחד עם שבעה חשודים נוספים, בהם אנשי עסקים, בחשד לביצוע עבירות הונאה בתחום המטבעות הקריפטוגרפים בהיקפים של מאות מיליוני שקלים.

החקירה בתיק נמשכה חודשים ארוכים, והבוקר עם מעבר לחקירה גלויה, פשטו עשרות שוטרים על בתיהם ובתי העסק של העצורים.

על פי החשד, במהלך תקופה ממושכת, החשודים פעלו בצוותא באופן שיטתי, תוך ביצוע הונאה של משקיעים במספר מיזמים בתחום המטבעות הקריפטוגרפים.

החשודים גרפו לכיסם עשרות מיליוני שקלים, תוך הצגת מצג שווא למשקיעים פוטנציאלים להשקיע במיזמים רווחיים לכאורה. סעיפי החשדות שעלו עד כה: קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, גניבה בידי מורשה, קשירת קשר לביצוע פשע, עבירות לפי חוק איסור הלבנת הון ועוד.

עורכי הדין משה מזור ועמית חדד, המייצגים את משה חוגג, מסרו בתגובה: “מדובר בנושאים שהתפרסמו בעבר מטעם גורמים בעלי אינטרס ואשר כעת המשטרה בודקת אותם. חוגג מכחיש בכל תוקף את החשדות נגדו ומשתף פעולה באופן מלא עם חוקריו. אנו בטוחים שבסיום החקירה יתברר שאין שחר לטענות כלפיו”.

במועדון בית”ר ירושלים אמרו אחרי פרסום שמו של חוגג: “ככל שידוע לנו אין כל קשר בין החשדות לכאורה לבין פעילות המועדון. נשתף פעולה באופן מלא עם כל גורם חקירתי ונציג כל מסמך שיידרש בשקיפות מלאה. למען הסר ספק, פעילות המועדון נמשכת כסדרה ובהמשך היום יתקיימו אימונים סדירים של כלל קבוצות המועדון”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות