עמית סגל: האם עידית סילמן באמת הותקפה באלימות בתחנת דלק?

הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12 מציג את הגרסאות התמוהות של ח"כ עידית סילמן, שטענה כי הותקפה בתחנת דלק בעיר מודיעין • "מסרבת לנקוב בתאריך המדויק ובתחנת הדלק"
חרדים 10
ג' כסלו התשפ"ב / 07.11.2021 13:06

פרשן חדשות 12 עמית סגל מפנה שאלות נוקבות ליו”ר הקואליציה, ח”כ עידית סילמן מ’ימינה’, שחשפה אמש בתכנית ‘פגוש את העיתונות’ בקשת 12, כי הותקפה באלימות בתחנת דלק בעיר מודיעין.

מבהיל: 75% מהנפטרים מנגיף הקורונה עד גיל 60 לא היו מחוסנים

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

וכך כתב סגל בחשבון הפייסבוק שלו:

אמש השמיעה יושבת ראש הקואליציה, עידית סילמן, עדות מטלטלת בתכנית ‘פגוש את העיתונות’: “לפני שבועיים היה לי מקרה חד פעמי – שבן אדם הטיח אותי לרכב. לפני שבועיים תפס אותי בן אדם אחרי שתדלקתי בתחנת דלק במודיעין והטיח אותי פיזית לרכב. הבנתי כמה מילים יכולות להיות מסוכנות. באותו רגע הבנתי שאני שמה את הכול בצד ושאנחנו מעבירים תקציב”.

תקיפת חבר כנסת באלימות פיזית היא מקרה חריג ומטריד שמעטים ונדירים כמותו. האם ייתכן שסילמן הותקפה באלימות?

התמיהות גוברות כאשר מתברר בעקבות פניית חדשות 12, כי סילמן לא טרחה להגיש תלונה על התקיפה לכאורה לקצין הכנסת או למשטרה.

אמש, בהתכתבות עם צייצן בטוויטר, נסוגה חלקית מהגרסה: “היו עיתונאים שידעו”, כתבה סילמן, “ומי שצריך לדווח דווח”. כאמור, הכנסת והמשטרה לא קיבלו עדכון על כך.

בנוסף, קשה להאמין שעיתונאים יחרישו סיפור כה דרמטי על תקיפה. תחנות דלק מצולמות דרך קבע, ולכן לו נקבה סילמן בשם תחנת הדלק שבה אירעה התקיפה, ייתכן שאפשר היה לוודא את המידע, אך סילמן מסרבת להשיב לפניות, בין היתר של חדשות 12, לנקוב בתאריך המדויק ובתחנת הדלק.

בהתכתבות אמש התגלה כי אם התקיפה בכלל אירעה, היא לא הייתה לפני שבועיים כפי שטענה סילמן: “לא סיפור חדש, קיבל כותרת עכשיו”, כתבה. גם גירסה זו תמוהה, שכן לפי סילמן רגע התקיפה לפני שבועיים היה זה שבו גמלה בליבה ההחלטה ״לשים הכל בצד ולהעביר תקציב״.

טענות לתקיפה והתנכלות אינן חדשות מצד סילמן: ערב הקמת הממשלה, נפתחו מהדורות חדשות בטענה של מקורביה כי רכב מסתורי עקב אחריה, לכאורה כדי לאסוף מידע, לאיים ולתצפת אחריה, בעקבות כוונתה לתמוך בהקמת הממשלה. טענות דומות השמיע חבר הכנסת ניר אורבך, והדבר גרר דיון נרחב באלימות הימין נגד ימינה.

בלשי משטרה פשטו על בתיהם של העוקבים, שהתגלו כתלמידי ישיבה שלא עקבו בחשאי אלא להפך: כרזו עם רמקול מרכבם קריאות לסילמן ואורבך לא להצטרף לממשלה. עד לרגע זה לא הוגש כל כתב אישום בפרשה אף שחלפה כמעט חצי שנה.

ניסינו שוב ושוב לפנות לחברת הכנסת סילמן לתגובה אך זו לא התקבלה עד עתה.

הדפס כתבה

6 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עידית סילמן
    07/11/2021 17:01
    פטיש פלסטיק
  1. נו באמת סגל אתה ככתב בכיר אוכל את הלוקש הזה שלה ???
    זה הטריק של ימינה להמציא דברים כדיי שכל התישקורת תדבר על זה ולא על העיקר . וזה התפל שיש בימינה ! נוכלות לשמא .
    אני פגשתי את עידית סילמן עם גבר אחר לא עם בעלה בדוק . יש לא חד_קרן לראשו. חבל שלו צילמתי אותם פשוט ניגמרו לי הפילים בפלפון.🤔

  2. עמית סגל
    07/11/2021 17:48
    א
  3. האם באמת אתה פרשן מדיני ? אולי הזוי ואולי ממציאן ימני
    כמה מהפרשנויות והתחזיות ההזויות שלך בכלל התגשמו
    או שמא היו משאלות לב ללא כל ביסוס….(שברובן הוכחו כלא מדויקות בלשון המעטה)….

  4. תקיפה
    07/11/2021 19:13
    סיימון
  5. עמית סגל השופר של ביבי ימצא תמיד משהו להגיד. אשה קטנה מתביישת לומר פרטים תכבד. אתה מהגורמים שיהרסו את המדינה. יותר ויותר משניאים עלינו את המתנחלים .חבל

  6. עלובת נפש ושקרנית
    07/11/2021 19:17
    מישהי
  7. עלובת נפש ושקרנית

  8. סילמן ומשפחתה חיים כל הזמן תחת איומים, למה להטיל ספק במקרה אחד כאשר יש כל כך הרבה מקרים ידועים ומתועדים של ההתקפות הבלתי פוסקות על עידית סילמן ובני משפחתה!
    07/11/2021 20:09
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  9. מה שלא מובן זה הגישה הספקנית! האם זה לא ידוע שיש כל הזמן איומים על עידית סילמן ובני משפחתה? האם יש מישהו שמטיל ספקות בזה שאיציק וחני זרקא התפרצו באלימות לסוכה בה שהתה עידית סילמן? הרי זה הוכח בבית המשפט ומשפחת זרקא קיבלו צו הרחקה! אז למה להטיל ספק בזה שהיא הותקפה בתחנת דלק?

  10. רענון זכרון
    08/11/2021 09:07
    אורי מבלגיה
  11. אני רוצה מאד לעזור לנתקפת.

    אם את לו זוכרת איפה ומתי הותקפת.

    בדקי את כרטיס האשראי שלך.

    שלך אורי