ח”כ מיקי זוהר ביטל השתתפותו בכנס של ‘הקרן החדשה’. וגפני?

ח"כ מיקי זוהר ביטל את השתתפותו בוועידת 'הארץ' בשל מימונה על ידי הקרן החדשה לישראל: "לא אוכל לתת לגיטימציה לאירגונים אלה הפועלים נגד מדינת ישראל בעולם" • ח"כ משה גפני לא הודיע על ביטול השתתפותו
אריה ריבקינד
כ' חשון התשפ"ב / 26.10.2021 17:58

יו”ר הקואליציה לשעבר, ח”כ מיקי זוהר מהליכוד, החליט לבטל את השתתפותו בוועידת עיתון ‘הארץ’, אחרי שהתברר כי בין הגופים הממנים את הוועידה קיימים ארגוני שמאל-קיצוני כמו ‘הקרן החדשה לישראל’ ו’מכון זולת’.

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

לציית ל’דעת תורה’: היכן אפשר להתחסן ללא צורך בקביעת תור?

לעומת זאת, ח”כ משה גפני, שמנהל מאבק נגד הארגונים הרפורמים או ארגון ‘נשות הכותל’, ישתתף בכנס בחסות הקרן שממנת רבים מאותם ארגונים.

מיקי זוהר: “פנו אליי לפני זמן מה להשתתף בוועידת הארץ לדמוקרטיה כדי להביע את עמדות הימין ולהביא לידי ביטוי את הקול של המחנה הלאומי והליכוד.

“מצאתי לנכון להסכים כדי שקול הימין יישמע בכל מקום. לאחרונה עודכנתי כי גופי שמאל קיצוני כמו הקרן החדשה שתומכת באירגונים בזויים כמו ‘שוברים שתיקה’ ו’בצלם’, מממנים את הוועידה ולכן החלטתי לבטל את השתתפותי לאלתר. בעזרת ה’ אמשיך לייצג את עמדות הימין והליכוד בכל מקום אפשרי, אך לא אוכל לתת לגיטימציה לאירגונים אלה הפועלים נגד מדינת ישראל בעולם”.

יו”ר תנועת ‘אם תרצו’ מתן פלג קרא כבר בשבוע שעבר לחברי הכנסת זוהר וגפני לבטל מיידית את השתתפותם בכנס: “אין גם שום סיבה שח”כ גפני ישתתף בוועידה בחסות הקרן שפועלת נגד הציבור שלו, נגד חיילי צה”ל ונגד מדינת ישראל וזהותה היהודית”.

מלשכת גפני לא נמסרה תגובה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות