שרון אלרעי-פרייס: בגל הרביעי מתו 1,600 איש. הדבר הזה הוא ניצחון?

ד"ר אלרעי-פרייס בביקורת על הממשלה: אם התו הירוק היה מופעל מוקדם יותר - ייתכן שהיו פחות מתים • על מתקפות מתנגדי החיסונים: "מקללים ועושים חיבורים למלחמת העולם השנייה. נתנו לי כפתור מצוקה" • "אני לא נמצאת ברשתות החברתיות בצורה מכוונת - לא לראות את הגועל הזה"
חרדים 10
י"ט חשון התשפ"ב / 25.10.2021 12:10

ראש שירותי בריאות הציבור, ד”ר שרון אלרעי-פרייס, מתחה הבוקר (שני) בריאיון לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן בתוכנית ‘קלמן ליברמן’ ברשת ב,  ביקורת על התנהלות הממשלה בגל הרביעי של הקורונה.

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

לציית ל’דעת תורה’: היכן אפשר להתחסן ללא צורך בקביעת תור?

“תפקידנו כאנשי מקצוע הוא לנתח את הנתונים ולהביא את ההמלצה שלנו למקבלי ההחלטות. גם במהלך הגל הרביעי ובתחילתו המלצנו להכניס את התו הירוק מוקדם יותר”, אמרה. “בגל הרביעי מתו 1,600 איש. אני כרופאה תוהה אם הדבר הזה הוא ניצחון, הצלחה, אבל כמי שרוצה להגן על חיי אדם – זה המחיר. יכול להיות שאם היינו מפעילים את התו הירוק יותר מוקדם – המחיר היה פחות”.

ראש שירותי בריאות הציבור הדגישה: “אני חושבת שזה ברור שאם יש מגפה שהולכת ועולה ואנחנו מפעילים הגבלה, כל אחד יכול להבין שזה יכול היה לעזור. בשום שלב לא היו אמירות על הגבלות אחרות, בשום שלב משרד הבריאות לא דיבר על סגר. זה דברים שרצים והם לא נכונים”.

ראש שירותי בריאות הציבור אמרה כי היא מזועזעת “ברמה שקשה לתאר” מהכיתוב שהתגלה אתמול על מצבה: “נרצחה על ידי בית החולים בילינסון במחלקת הקורונה”.

ד”ר אלרעי-פרייס אמרה: “האנשים שעובדים בבתי החולים הם אנשים מסורים, ששמים את עצמם בסיכון כדי להציל אחרים”.

היא  סיפרה בריאיון כי היא סופגת איומים ומתקפות ברמה יומיומית מצד מתנגדי חיסונים ואף נערכות הפגנות מתחת לביתה.

“זה מגיע אליי גם באופן אישי. מטיחים בי כל מיני האשמות. מתנגדי חיסונים תוקפים אותי אישית על הבחירות שלהם לא להתחסן. זה אפילו יותר מורכב כשזה מתחת לבית שלי והילדים שלי חשופים לזה. יש הפגנות של אנשים שמקללים ועושים חיבורים למלחמת העולם השנייה. דברים נוראיים. זה קורה ברמה יומיומית. היו איומים עד למצב של לתת לי כפתור מצוקה”.

בריאיון היא הבהירה כי איננה מפחדת וכי מדובר בקושי שצריך לדעת להזיז הצידה. “רוב העם יודע ומבין מה אנחנו עושים ומעריך. אי אפשר לתת לזה לשבור אותנו. אני לא נמצאת ברשתות החברתיות בצורה מכוונת – לא לראות את הגועל הזה”.

אחרי הכיתוב על המצבה, בתי החולים הביעו הזדהות עם בית החולים: “כולנו בילינסון”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    זאת חרפה וזה הזוי, מה שד"ר אלרועי פרייס עוברת !
    25/10/2021 21:20
    דבורה
  1. היא עושה מה שרופא צריך לעשות – במגפה ותמיד – שומרת על בריאות הציבור במקצועיות ובאומץ !