הכיתוב על מצבה: ‘נרצחה במחלקת הקורונה’ – זעזע את בי”ח ‘בלינסון’

בני משפחתה של אישה מבוגרת, שלא הייתה מחוסנת, והתקבלה עם התקף לב ותסחיף ריאתי - האשימו את בית החולים בילינסון במותה • בית החולים: "הכפשה שמהווה דיבה פסולה ואסורה ומדרדרת את השיח הציבורי והחברתי לתהומות שכמותם טרם חזינו" • הוגשה תלונה למשטרה
תמי גיל
י"ח חשון התשפ"ב / 24.10.2021 18:32

ברשתות החברתיות הופצה היום (ראשון)  תמונה של מצבה, בה נכתבה על אישה שנפטרה כי “נרצחה על ידי בית החולים בלינסון במחלקת הקורונה ביום י”ד תשרי תשפ”ב השם יקום דמה”.

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

לציית ל’דעת תורה’: היכן אפשר להתחסן ללא צורך בקביעת תור?

מדובר באישה בת 71 במותה, שלא חוסנה נגד הנגיף וככל הנראה גם קרוביה מתנגדי חיסונים. היא הגיעה לבית החולים בילינסון עם תסחיף ריאתי והתקף לב.

בבית החולים בילינסון זעמו על האירוע.

“מזועזעים מהכיתוב על המצבה ומביעים שאט נפש על ההתבטאות החמורה, המסיתה והמשוללת כל יסוד עובדתי כפי שנכתב על גבי המצבה. בכוונת בית החולים לשקול את צעדיו בנושא זה לרבות וככל שיידרש באמצעות נקיטת הליכים משפטיים”.

בבית החולים הוסיפו: “מבלי להפר את החיסיון הרפואי של המנוחה, נציין רק שמדובר באישה מבוגרת ולא מחוסנת שהובאה לביה״ח לאחר שטופלה בביתה זמן משמעותי, התקבלה עם התקף לב ותסחיף ריאתי ונפטרה עם מחלת קורונה סוערת.

“צוות מחלקת הקורונה טיפל בה במסירות אין קץ ותוך ליווי ושיח מתמיד עם המשפחה”.

בבלינסון הדגישו:  “צוותי מחלקות הקורונה בבית החולים, שטיפלו ומטפלים במאות חולים במסירות ובמקצועיות ועושים לילות כימים כדי להציל חיי חולים, קיבל בתדהמה ובעוגמת נפש עמוקה הכפשה זו, שמהווה דיבה פסולה ואסורה ומדרדרת את השיח הציבורי והחברתי לתהומות שכמותם טרם חזינו”.

בהמשך נמסר מטעם בית החולים כי הוגשה תלונה למשטרה בגין הסתה לאלימות נגד הצוותים הרפואיים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות