אז מי היו השניים שצעקו לעבר נתניהו בטקס הפרידה בשב”כ?

דליה רבין ופרופ' אוריאל רייכמן הם השניים שצעקו לעבר ראש האופוזיציה בטקס חילופי ראש השב"כ - כאשר התעלם מנוכחותו של נפתלי בנט, ולא טרח להזכיר אותו • עמית סגל: "לכל ראש ממשלה היאיר נתניהו שלו"
חרדים 10
ט"ז חשון התשפ"ב / 22.10.2021 11:20

ביום חמישי בשבוע שעבר הופרע נאומו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו בטקס חילופי ראש השב”כ. שניים מהיושבים  בקהל לא ממש אהבו את העובדה שראש האופוזיציה התעלם מנוכחותו של נפתלי בנט, ולא טרח להזכיר אותו.

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

לציית ל’דעת תורה’: היכן אפשר להתחסן ללא צורך בקביעת תור?

הפרשן הפוליטי הבכיר עמית סגל מספר בטורו ב’ידיעות אחרונות’: ‘בהמשך התברר שה’מהומה’ הסתכמה בקריאות ביניים בודדות, הוויכוח היה אם נשמעה צעקה אחת או שתיים. ובכן, שתיים. הראשון שהרים את קולו היה פרופ’ אוריאל רייכמן, נשיא האוניברסיטה הנושאת את שמו. ‘יש פה גם ראש ממשלה’, צעק לעבר נתניהו. ‘אחר כך קמתי והלכתי הביתה’, אמר לי שלשום. ‘זו לא עוד התעלמות ילדותית, זו פגיעה בממלכתיות’.

“הייתה עוד אחת שקראה כמוני, סיפר. שמה: דליה רבין. כן־כן, נתניהו ורבין, שבוע של צעקות ועימותים. ספק אם ראש האופוזיציה ידע מי התפרצה לעברו. התקשורת ודאי לא ידעה, ולראיה אופן הסיקור”, כך סגל.

סגל: “צאצאים אחרים של המשפחה, כמו יונתן בן ארצי, מאוששים את החשד שלכל ראש ממשלה היאיר נתניהו שלו. אחרי שאיחל לנתניהו למות מקורונה, בישר שהעם ניצח את שלטון היחיד, והודיע השבוע לציבור במאורגן שתמה תקופת האבל על סבו כי עכשיו יש ממשלה אחרת, נראה שמישהו במשפחה סבור שהמדינה ניתנה לו בחכירה לדורות”.

סגל עקץ את דליה רבין וכתב: ”רבין, שצעקה לעבר נתניהו, איימה השבוע לנטוש, במנהג אדנות, שני ראיונות בערוצי הטלוויזיה, בנימוק המשונה ‘אתה לא תגרור אותי לדיון פוליטי'”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות