הרב ברלנד מצטט חשוד שנעצר בפרשת הרצח וההיעלמות • צפו

מעצרה של חשודה - מי שכונתה 'נערת הפיתוי' של 'שובו בנים' - שנעצרה ביום ראשון הוארך אתמול בארבעה ימים • השופט: החשד נגד העצורה התעבה והתחזק בין החשודה לחשודים אחרים נערכו בימים האחרונים עימותים • היום במחוזי: ערר של המשטרה נגד שיחרור חשוד
חרדים 10
ט"ז חשון התשפ"ב / 22.10.2021 10:14

בתיעוד בלעדי שפורסם אמש (חמישי) ב’כאן חדשות’ נראה מנהיג קהילת ‘שובו בנים’, הרב אליעזר ברלנד, מדבר על הקשר לחשוד שנעצר אתמול  בפרשת הרצח וההיעלמות לפני 30 שנה של ניסים שטרית ואברהם אדרי ז”ל.

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

לציית ל’דעת תורה’: היכן אפשר להתחסן ללא צורך בקביעת תור?

הרב ברלנד תועד מצטט את החשוד שאמר שקהילת ‘שובו בנים’ מסוכנת יותר מארגון ‘קשת’ – משמרת צניעות המיתולוגית שפעלה בירושלים באותן שנים.

ברלנד נשמע אומר כך: “פעם X (החשוד שנעצר אמש) אמר, אחרי שתפסו את קשת: ‘את הקשת תפסתם – את החץ לא תפסתם. החץ זה בשובו בנים, אתם לא יודעים איפה החץ'”.

מעצרה של חשודה – מי שכונתה ‘נערת הפיתוי’ של ‘שובו בנים’ – שנעצרה ביום ראשון השבוע הוארך אתמול בארבעה ימים נוספים. השופט ציין, כי החשד נגד העצורה התעבה והתחזק.

בין החשודה לחשודים אחרים נערכו בימים האחרונים עימותים. המשטרה ציינה כי על פי החשד, לחשודה יש חלק מרכזי במעשים.

ביחס לחשוד נוסף שנעצר אתמול והובא להארכת מעצר, הוגש בסיום הדיון בבימ״ש על ידי נציג המשטרה עיכוב ביצוע על ההחלטה שלא להאריך את מעצרו, ודיון בעניינו צפוי להתקיים היום בבימ”ש מחוזי.

חשוד נוסף שנעצר אתמול שוחרר בסיום חקירה על ידי המשטרה בתנאים מגבילים למעצר בית למשך 5 ימים.

 הנער ניסים שטרית בן ה-17 נעלם בינואר 1986, ואבי אדרי ז”ל נרצח בשנת 1990, וגופתו אותרה ביער רמות יום לאחר היעדרותו.

פרטים מהפרשות נחשפו בסרט התיעודי “רב הנסתר” של הבמאית שני חזיזה, ששודר בכאן 11 בפברואר 2020.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אל תאכלו את זה - זה ישן, מקוקל ומסריח מאוד...
    22/10/2021 13:17
    אהרן שוורץ
  1. תמיד לפני החלטה משמעותית בתיק של הרב מציפים כתבות משמיצות כדי לנסות להשפיע על מקבלי ההחלטות. כנראה נגמרו החומרים הטובים והחליטו לגרד את התחתית של החבית – ירדו נמוך והלכו רחוק…מנסים בכח לסחוט עלילה חדשה על הרב ברלנד. אל תאכלו את זה.