‘לבני ברק הוזרמו פלוגות מג”ב, פרשים, רימוני הלם. ובכפר קאסם?’

ח"כ שמחה רוטמן: "אם הערב לא תראו תגובה של המשטרה בכפר קאסם, דעו שממשלת ישראל נחטפה בידי ארגון טרור" • איש התקשורת ינון מגל: "נזכר מה המשטרה עשתה לבני ברק. בטוח שזה מה שיקרה הלילה לכפר קאסם אחרי תקיפת השוטרים... מתחיל להרגיש חרפה ממה שקורה פה" 
חרדים 10
כ"ז תשרי התשפ"ב / 02.10.2021 21:41

תקיפת השוטרים בכפר קאסם בידי אנשי ‘ועד השמירה’ של התנועה האיסלאמית, עוררה, כצפוי, סערה.

הבוקר: ‘התו הירוק’ הישן פוקע – וחיי מליוני לא מחוסנים ישתנו

אישי ציבור, אנשי תקשורת וגולשים רבים ברשתות החברתיות הזכירו מה קרה כאשר שני שוטרים הותקפו בבני ברק – אירוע בו לא היו פצועים: מאות שוטרים הוזרמו לעיר, פשטו על הרחבות והיכו ללא אבחנה, תוך שהם מטילים עשרות רימוני הלם ברחובות.

ח”כ שמחה רוטמן מהציונות הדתית הגיב הערב: “הלילה הוא מבחן האם ממשלת ישראל נחטפה סופית על ידי התנועה האיסלאמית. על אירוע חמור פי 1000 פחות הוזרמו לבני ברק פלוגות מג״ב, פרשים, מכת״זיות, רימוני הלם וכל זה כשהמפלגות החרדיות בתוך הממשלה.

“אם הערב לא תראו תגובה של המשטרה בכפר קאסם, דעו שממשלת ישראל נחטפה על ידי ארגון טרור.

איש התקשורת ינון מגל: “נזכר מה המשטרה עשתה לבני ברק אחרי ששרפו שם אוטובוס. בטוח שזה מה שיקרה הלילה לכפר קאסם אחרי התקיפה של השוטרים… מתחיל להרגיש חרפה ממה שקורה פה”. 

הפרשן הפוליטי הבכיר עמית סגל: “כששוטרים הותקפו אשתקד בידי פורעים בבני ברק, לפיד וליברמן מיהרו להזדעזע ולגנות. כששוטרים הותקפו הערב בכפר קאסם, הציוץ האחרון של לפיד הוא על אוניה אמריקנית בבחריין ושל ליברמן – על נכד חדש”.

ד”ר מיכאל בן ארי: “כפר קאסם נשלטת כבר שנים ארוכות על רע”מ – התנועה האסלאמית הפלג הדרומי וע”פ השריעה. מי ששתק על שריפת תחנת המשטרה שם, לימד את מועצת השורא של רעמ, כי כפר קאסם היא מדינה בתוך מדינה. ׳חוצפה׳ שמישהו מגיע לאכוף חוק שהוא לא ע”פ השריעה”.

הפעיל החברתית מלוד, מאיר לויש: “פתאום מגלים שלתנועה האיסלאמית יש מיליציות, ושקט, דממה. ציוץ לא נשמע או נכתב. אבל כשאני, תושב לוד ושכניי, מפטרלים מחוץ לבית (הרוב המוחלט בלי נשק) כדי להגן על ילדינו – אנחנו הופכים למיליציות חמושות ומסוכנות. יש כאן אנשים שבביקורת השקר שלהם עלינו ובשתיקה עכשיו – מתירים את דמנו. נקודה”.

הפעיל החברתי יוסף חדאד הגיב לשר עיסאווי פריג’: “כתושב כפר קאסם אתה הראשון שצריך לגנות את תקיפת השוטרים אדוני השר! על איזה עתיד אתה מדבר כשאנחנו ממשיכים לרצוח אחד את השני על איזה עתיד אתה מדבר כשאין הרתעה ואין ענישה? אנחנו חיים בלי ביטחון!

“מחכה לגינוי שלך ושקודם כל יהיה כתוב בערבית!”

רון נוטקין, מנהל הדיגיטל של חדשות 13: “אחרי הפארסה סביב הביקור באום אל פאחם, בנט שוב מסיבה שאינה ברורה נמנע מלהגיב למראות שהיו הלילה בכפר קאסם. כל זה מצטרף להתנהלות הלקויה שלו עם משפחת בראל שמואלי ז”ל. מישהו צריך להתעורר שם”.

ח”כ אבי מעוז מהציונות הדתית קורא לפרק את ארגון השמירה של התנועה האיסלאמית: “מסתבר שמנסור עבאס לא מסתפק בראשות הממשלה אלא הוא משמש גם כרמטכ”ל, והתנועה האסלמית מחזיקה זרוע צבאית. יש לפרק את הצבא של עבאס, ולהעמיד לדין את כולם החל מאנשי השטח ועד לדרגי הפיקוד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שם חדש למשטרה
    03/10/2021 08:00
    משה
  1. השם המוצע: ” גיבורי בני ברק “